۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
خدمات‌رسانی واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد اروند برای مقابله با کرونا
مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کرد:

خدمات‌رسانی واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد اروند برای مقابله با کرونا

خرمشهر - مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند پیشتاز خدمت در مبارزه با کرونا ویروس هستند.

رضا صلبوخی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی شماره یک خرمشهر و فن آوران اروند دو واحد تولیدی الکل طبی هستند که با ظرفیت 35 هزار لیتر در روز در حال خدمات‌رسانی‌اند؛ همچنین شرکت نساجی بردیا با ایجاد خط جدید تولید ماسک پارچه‌ای دولایه فیلتردار با ظرفیت تولید روزانه 8 هزار عدد به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

وی افزود: شرکت‌های لطیف پاک اروند و فخر خرمشهر با نام تجاری شاب و شرکت محیانظیف اروند سه واحد صنعتی تولیدی محلول ضدعفونی بر پایه الکل و آنتی باکتریال با ظرفیت روزانه 9 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست هستند.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: شرکت پتروشیمی آبادان به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شرکت پتروشیمی ایران در زمینه تولید آب ژاول برای مقابله با کرونا ویروس در منطقه آزاد اروند فعالیت می‌کند که چهار هزار لیتر آب ژاول غلیظ را به صورت روزانه برای ضدعفونی در سطح شهر و با هماهنگی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار مدیریت پسماند شهری  قرار می‌دهد.

صلبوخی تاکید کرد: در روزهای اخیر واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد اروند حتی مواد اولیه دیگر واحدهای صنعتی کشور را در زمینه تولید مواد ضدعفونی تامین کردند و تاکنون نیز این رویه ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: وجود این حجم از صنایع در منطقه آزاد اروند یک امتیاز بسیار بزرگ در بین سایر مناطق آزاد و همچنین سایر نقاط صنعتی در سطح کشور است که حتی بسیاری از کشورهای توسعه یافته نیز از آنها برخوردار نیستند.

کد خبر: ۹٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha