۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
تولید ماسک در ٣٠ خط یک شرکت دانش بنیان

تولید ماسک در ٣٠ خط یک شرکت دانش بنیان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شیوع ویروس کرونا و مشکل در تامین لوازم بهداشتی سبب تولید ماسک در ٣٠ خط تولید شرکت دانش‌بنیان بهیار صنعت سپاهان برای تحقق بخشی از مطالبات و انتظارات مردم کشور شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس، در پیامی از تولید ماسک در ٣٠ خط تولید شرکتِ دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مدیر عامل محترم و پرسنل پرتلاشِ شرکتِ دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان

با سلام و تحیات الهی

عرصه علم و دانش در ایران اسلامی در سایه توجهات لایزال الهی و به مدد توانمندی جوانان فرهیخته کشورمان به یکی از مظاهربالندگی و نمادی از رشد و توسعه در جهان تبدیل شده است.

شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در برهه حساس کنونی، که کشورمان دوران جنگ اقتصادی را سپری می کند، توانسته نقشآفرینی موثری را در تولید ایفا نماید و از تحریم ها با بهره گیری از تعهد و تخصص، فرصت شکوفایی علمی و سازندگی زیربنایی را باهدف توسعه پایدار برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اکنون نیز که شیوع ویروس کرونا، بحران تامین لوازم بهداشتی از جمله ماسک و موادضدعفونی کننده را بدنبال داشته است، توانمندی فناوری های دانش بنیان در دیار مصفای نصف جهان، عرصه خدمت جوانان را به سمت چرخه تولید ماسک و مواد ضدعفونی سوق داد تاجاییکه اکنون تولید ماسک در ٣٠ خط آن شرکت، موجبات تحقق بخشی از مطالبات و انتظارات مردم عزیز را فراهم کرده است.

تلاش متعهدانه شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان را ستایش می کنم و از روزی که تفکرات و دغدغه های جوانان اندیشمند ودانشمند اصفهان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شنیدم، به موفقیت های آنان امیدوار بودم و اکنون این تعهد به نظام مقدسجمهوری اسلامی ایران را که با دانش و تجربه آمیخته شده را به فال نیک می گیرم و این سعی باشکوه را شایسته بهترین پاداش الهی وتقدیر می دانم و شک ندارم این توانمندی، پشتوانه ای بزرگ و با برکت برای کشور می باشد.

درود بر همت و غیرت والایتان، پیروز، سلامت و سربلند باشید.

کد خبر: ۹٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha