۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قزوین انجام شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قزوین انجام شده است

قزوین- خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون ۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان قزوین انجام شده است.

حمیدرضا خانپور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: جذب سرمایه گذار به عنوان یکی از راهکارهای اساسی حمایت از تولید و اشتغالزایی در استان قزوین مورد توجه قرار گرفته است و با اجرای سیاست های تشویقی ۲۷۹ سرمایه گذار در شهر کهای صنعتی استان قزوین جذب شدند.

وی افزود: این تعداد سرمایه گذار برای استان قزوین ۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه وارد شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین کرده است که در آینده نزدیک اشتغال مناسبی را برای استان به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: از این میزان سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال آن سال گذشته  و مابقی آن در سال جاری انجام خواهد شد.

خانپور گفت: تکمیل این طرح ها میتواند برای استان قزوین ۱۲ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کند که رونق اقتصادی مناسبی را برای استان قزوین به همراه دارد.

وی تصریح کرد: برای حمایت از این سرمایه گذاران  ۲۷۳ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در نظر گرفته شده است تا این واحدها بتوانند آغاز به کار کنند.

کد خبر: ۹۲٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha