۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان ۵۳ درصد افزایش یافت
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح:

تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان ۵۳ درصد افزایش یافت

همدان - دیناروند، مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح از افزایش ۵۳ درصدی تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان خبر داد.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان ۵۳ درصد افزایش یافته است، گفت: نیروگاه شهید مفتح همدان به عنوان بزرگترین و قوی ترین تولید کننده برق و انرژی در غرب کشور تمام ظرفیت یک هزار مگاواتی خود را به کار گرفته تا تابستان امسال را با کمترین خاموشی سپری کنیم.

وی به روزهای اوج مصرف برق در همدان نیز اشاره کرد و گفت: در روز ۲۸ اردیبهشت ماه امسال مردم استان همدان ۷۸۹ مگاوات ساعت برق مصرف کرده اند که در همین روز طی سال گذشته ۶۳۰ مگاوات ساعت برق در استان همدان مصرف شده بود.

دیناروند با بیان اینکه میزان مصرف ۱۲ درصد افزایش را نشان می دهد، گفت: در شب ۲۸ اردیبهشت ماه نیز ۸۵۰ مگاوات ساعت برق در استان همدان مصرف شده که در همین تاریخ طی سال گذشته ۶۷۰ مگاوات ساعت برق مصرف شده بود.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح همچنین از ارتقای درجه شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح از «ب مثبت» به «الف» خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغ شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در خصوص بررسی شاخص های ارزیابی در تعیین درجه شرکت های مدیریت تولید برق در چارچوب دستورالعمل ذیربط، شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح حائز ارتقاء درجه «الف» شد.

عبدالمجید دیناروند با اشاره به اینکه درجه جدید شرکت از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ مصوب شده است؛ افزود: این موفقیت مرهون تلاش بی وقفه، توانمندی و تشریک مساعی همکاران این شرکت است.

وی با بیان اینکه تا کنون درجه این شرکت «ب مثبت» بوده عنوان کرد: این اتفاق برای نخستین بار در نیروگاه رقم خورده و کسب این رتبه اثر مطلوبی در روند اراه خدمات شرکت از جمله ارتقاء ساختار سازمانی، اعتبارات و موارد دیگر خواهد داشت.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با تأکید بر حرکت به سوی تحقق اهداف عالی شرکت، گفت: مجموعه شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح شامل نیروگاه شهید مفتح همدان و نیروگاه گازی دورود با تمام انرژی و قوا در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های صنعت برق و تولید پایدار انرژی گام بر می دارد.

کد خبر: ۹۱٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha