۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور
نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد:

تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور

همدان - شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تحقق تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور پس از مدت ها انتظار خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار بازار از تحقق تأمین اعتبار محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور پس از مدت ها انتظار خبر داد و گفت: اجرای پروژه چهار خطه کردن محور نهاوند به سه راهی کنگاور کار بسیار مهمی است که باعث کاهش تصادفات در این محور حادثه‌خیز می‌شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده در خصوص تأمین مالی پروژه احداث محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور از محل ماده ۵۶، پروژه در مرحله معرفی شرکت مجری پروژه برای پرداخت اعتبار لازم قرار گرفت، افزود: شهرستان نهاوند دارای سه محور اصلی و حیاتی ارتباطی شامل محور نهاوند ـ آورزمان به ملایر، محور نهاوند ـ کنگاور ـ کرمانشاه و محور نهاوند ـ بروجرد است که طرح چهارخطه شدن قسمت‌هایی از این محورها انجام و بخش‌هایی نیز در دست اجراست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: محور چهار خطه نهاوند به سه راهی کنگاور از راه های مهم مواصلاتی شهرستان و شاهرگ اتصال نهاوند به غرب کشور است.

شهبازی با بیان اینکه متاسفانه هرساله بخاطر استاندارد نبودن این جاده و تردد زیاد، عده ای از همشهریان و هموطنان را بخاطر سوانح رانندگی از دست می دادیم، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تحقق اعتبار لازم، وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های زیر مجموعه و متولی در استان و شهرستان هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و احداث و اتمام عملیات این جادّه مهم اقدام کنند.

کد خبر: ۹۱٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha