۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
 رشد مصرف برق در مازندران بیش از میانگین کشوری است
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

رشد مصرف برق در مازندران بیش از میانگین کشوری است

نوشهر، فرح زاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران رشد مصرف برق را طی یک‌سال گذشته ۲۲ درصد و بیش از میانگین کشوری اعلام کرد.

کیوان فرح زاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش پیش رس گرمای دما هوای در استان اظهار داشت: افزایش دمای پنج درجه نسبت به سال قبل سبب افزایش مصرف برق در منطقه و استان شده است.

وی با بیان اینکه رشد مصرف برق در کشور به ۲۰ درصد رسیده است، افزود: این میزان در مازندران به ۲۲ درصد رسیده است این درحالی که از سال ۹۵ تا ۹۹ حدود دو درصد رشد مصرف را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران بااشاره به رشد۱۱ برابری مصرف برق طی یک‌سال در استان اظهار داشت: کاهش ذخایر سدها و وقوع خشکسالی از جمله عواملی است که در افزایش مصرف تاثیر گذار بوده است.

فرح زاد با اشاره به عقد قرارداد با صنایع اظهار داشت: سال گذشته دو میلیارد تومان پاداش مصرف بهینه برق به صنایع استان پرداخت شده است وتلاش داریم طی توافق با مذاکرات ساعت شیفت به گونه ای تنظیم شود تا با پیک مصرف برق تداخل نداشته باشد.

وی با عنوان اینکه روزانه ۲۰۰ تماس در غرب مازندران درباره اتفاقات برق حاصل می شود، افزود: اتصالی های ناشی از قطع برق و پیک بار خسارت هایی نیز به شبکه وارد می کند از این تلاش داریم تا خاموشی ها را به حداقل برسانیم.

کد خبر: ۹۱٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha