۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
داد و ستد بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ ورقه اوراق گواهی ظرفیت
در بورس انرژی به ثبت رسید؛

داد و ستد بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ ورقه اوراق گواهی ظرفیت

روز گذشته سه شنبه ۱۱ خرداد ماه، در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در تابلوی اوراق گواهی ظرفیت ۶۶۷۹ ورقه گواهی ظرفیت نقدی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، در جلسه معاملاتی دیروز همچنین در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، ۲۳ هزار و ۴۰۰ قرارداد معادل ۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال توسط شرکت‌ تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی خرداد ۱۴۰۰ عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

خاطر نشان می گردد، در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق)  نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ گشایش یافتند.

همچنین در بازار عمده فروشی برق و بازار مصرف کنندگان بزرگ برق (بازار خرده فروشی برق) نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه و نمادهای بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

همچنین دیروز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در نماد (سمیعا۰۰۲) ۱۵ هزار و ۳۶۸ قرارداد با ارزشی بالغ بر ۲۰۱ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۲۰ ریال و در نماد (سنفت۰۰۱) ۱۷۲۰ قرارداد با ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۹ میلیون ۴۳۸ هزار ریال و در نماد (سنفت۰۰۷) ۶۷ هزار و ۵۰۰ قرارداد با ارزش ۱۰۶۴ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و نماد (سحرا۰۲۱) ۳۱۱ هزار و ۵۸۴ قرارداد با ارزش ۹۰۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون و ۸ هزار و ۹۶۰ ریال معامله شد.

کد خبر: ۹۱٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha