۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
روستاهای زنجان بیشترین انشعابات آب غیر مجاز را دارند/ قطع ۳هزار انشعاب غیر مجاز
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

روستاهای زنجان بیشترین انشعابات آب غیر مجاز را دارند/ قطع ۳هزار انشعاب غیر مجاز

زنجان- جزءقاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۹۳۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان شناسایی شد و بیشتر این انشعابات غیر مجاز در روستاها است.

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب  استان زنجان بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز تأکید دارد،گفت: در سالجاری طبق برنامه ریزی انجام شده سه هزار انشعاب غیر مجاز آب در استان قطع می شود. 

وی اظهار کرد: طی سالجاری با افرادی که اقدام به انشعاب غیر مجاز آب بکنند برخورد قانونی صورت می گیرد چرا که امسال خشکسالی در استان شدید است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۹۳۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان زنجان شناسایی شد و بیشتر این انشعابات غیر مجاز در روستاها است چرا که کنتور آب ندارند و بی رویه از آب شرب برای دام و احشام استفاده می کنند. 

جزءقاسمی تاکید کرد: یکی از راههای سازگاری با آب قطع انشعابات غیر مجاز آب است و در این راستا شعبه ویژه قضایی جرایم آب در دادگستری استان تشکیل شده تا به جرایم آب رسیدگی شود. 

وی گفت: جلوگیری از انشعابات غیرمجاز جلوی هدر رفت آب را می‌گیرد و ساماندهی انشعابات غیر مجاز بر اساس یک برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است. 

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز مربوط به شهرهای زنجان، ابهر ،طارم و قیدار است،گفت: روستاها بیشترین انشعابات غیر مجاز را دارند. 

جزءقاسمی تصریح کرد: استفاده بی رویه از آب به دلیل عدم اندازه گیری و عدم پرداخت آب بهاء و تضییع حقوق عامه از مشکلات انشعابات غیر مجاز است و قانون با این افراد برخورد لازم را خواهد کرد چرا که همه باید دست در دست بدهیم و مصرف آب را مدیریت کنیم تا از این بحران پیش آمده عبور کنیم.

کد خبر: ۹۱٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha