۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
نامگذاری ساختمان مرکزی راه آهن به نام «شهدای راه آهن»

نامگذاری ساختمان مرکزی راه آهن به نام «شهدای راه آهن»

مدیرعامل راه‌آهن، در پیامی ویدئویی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا و ایثارگران، از نامگذاری ساختمان مرکزی راه آهن به نام شهدای راه آهن خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی گفت: به مقام شامخ و بلند شهدای گرانقدر کشورمان، سلام و درود می فرستیم و همه مدیون تلاش، فداکاری و خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه آمار بالای شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در شرکت راه آهن مایه افتخار و مباهات است افزود: همواره باید فداکاری و ایثارگری آن عزیزان را الگوی خود قرار داده و به سیره آنها تأسی کنیم.

مدیرعامل راه آهن تصریح کرد: به پاس جانفشانی آن عزیزان، ساختمان مرکزی راه آهن به نام ارزشمند شهدای راه آهن مزین می شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ساختمان ادارات کل همه مناطق راه آهن نیز به نام شهدای راه آهن آن منطقه نامگذاری خواهد شد.

فراخوان طراحی بنای یادبود

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هماهنگی واحد امور ایثارگران راه‌آهن، مسابقه بزرگ طراحی یادمان و تندیس شهدا در بین همه فرهیختگان و هنرمندان برگزار می شود.

رسولی افزود: این فراخوان با هدف یاداوری فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران عظیم الشان راه آهن برگزار می شود.

وی ادامه داد: لوح و بناهای یادبود برتر طراحی شده توسط هنرمندان و مجسمه سازان که توسط هیات داوران انتخاب خواهد شد، در فضای خارجی ایستگاه های راه آهن مراکز استان ها و ورودی ادارات کل مناطق راه آهن نصب خواهد شد.

کد خبر: ۹٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha