۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
وثیقه‌های ناکافی و بدهی به سیستم بانکی مهم‌ترین موانع واحدهای تولیدی بوشهر
رئیس صمت بوشهر تاکید کرد

وثیقه‌های ناکافی و بدهی به سیستم بانکی مهم‌ترین موانع واحدهای تولیدی بوشهر

بوشهر- حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: وثیقه‌های ناکافی و بدهی به سیستم بانکی مهم‌ترین موانع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی است.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان و واحداهای مختلف صنعتی و تولیدی در دستور کار این سازمان قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: ارائه تسهیلات بانکی به واحداهای راکد و غیر فعال در راستای بهبود وضعیت این واحدها و فعال‌سازی آنهاست و در یکسال اخیر با اقدامات خوبی که انجام گرفت، تعدادی از واحدهای غیر فعال به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: بدون تردید واحدهایی که وارد چرخه تولید می‌شوند موجبات ایجاد اشتغال پایدار شده و گامی بزرگ در کاهش نرخ بیکاری برداشته خواهد شد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

حسینی با بیان برخی مشکلات در ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی تصریح کرد: نداشتن وثیقه‌های کافی و همچنین بدهی به سیستم بانکی از مهم‌ترین موانع در پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی است و اگر این مشکلات مرتفع شوند قطعا به نتایج بهتری می‌رسیم.

وی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت مداوم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی ارتباط دارد و برای رفع مشکلات و گره‌گشایی از تولیدکنندگان همه ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

حسینی گفت: سرکشی به واحدهای تولیدی و صنعتی و شناخت دغدغه‌های آنها در دستور کار قرار دارد و در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در این مسیر گام برمی‌داریم.

کد خبر: ۹۱٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha