۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
تولید برق نیروگاه شهید مفتح ۵۳ درصد افزایش یافت
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح:

تولید برق نیروگاه شهید مفتح ۵۳ درصد افزایش یافت

همدان - دیناروند، مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح بابیان اینکه تولید برق نیروگاه شهید مفتح ۵۳ درصد افزایش یافت، گفت: تولید برق از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در دو ماهه نخست امسال تولید برق نیروگاه شهیدمفتح ۵۳ درصد افزایش یافت، گفت: تولید خالص نیروگاه شهید مفتح همدان طی دو ماهه نخست امسال با افزایش ۵۳ درصدی از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت.

مدیرعامل نیروگاه حرارتی شهید مفتح افزود: میزان تولید این نیروگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۷ میلیون کیلووات ساعت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این نیروگاه در اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۵۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در اختیار شبکه قرار داده است.

دیناروند با بیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح توان تولیدی یک هزارمگاوات انرژی را دارد؛ گفت: این توان تولیدی دقیقا با مگاوات نصب شده آن برابر است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه هر تجهیزی پس از گذشت ۲۶ -۲۷ سال از نصب و عمر آن؛ با افت کارکرد مواجه می شود، گفت: تجهیزات با افت راندمان و فرسودگی؛ توان اولیه را نخواهند داشت.

دیناروند اضافه کرد: نیروگاه برق شهید مفتح همدان از توان متخصصان داخلی، ارزشمند و با تجربه بهره مند است و با توجه به بهره مندی از این امتیاز توانسته با انجام تعمیرات دوره ای، نیمه اساسی و اساسی توسط این متخصصان شادابی و سلامت تجهیزات را حفظ کند.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی آن همچنان برابر با ظرفیت منصوبه است.

کد خبر: ۹۱٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha