۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
ثبت سومین شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس
مدیر کل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون خبر داد

ثبت سومین شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس

ناطقی، مدیر کل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون از ثبت سومین شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا ناطقی از ثبت شرکت پست پیشگامان بادپا (تعاونی سهامی عام) در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناشر اوراق بهادار خبر داد.

وی افزود: این شرکت تعاونی به عنوان سومین شرکت تعاونی سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس، بعد از شرکت بیمه تعاون و خدمات فنی فولاد یزد (تعاونی سهامی عام) است و در نظر دارد نسبت به پذیرش و عرضه سهام خود در تابلوی اول فرابورس اقدام کند.

ناطقی با اشاره به نقش اساسی شرکت‌های تعاونی نوع جدید و به خصوص شرکت‌های تعاونی سهامی عام خاطرنشان کرد: شرکت پست پیشگامان بادپا اولین شرکت تعاونی اپراتور پست غیردولتی دارنده پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارائه خدمات پستی در کشور است که در قالب شرکت تعاونی سهامی عام موفق به دریافت پروانه فعالیت کارور (اپراتور) پستی غیردولتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است.

مدیر کل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این تعاونی همچنین در زمینه ایجاد بازار مجازی تولید و واردات و نصب و نگهداری دستگاه‌های فروش هوشمند ATM فعالیت دارد و از مهمترین فعالیت‌های دیگر آن می‌توان به انجام مطالعات و ارائه طرح امور زیربنایی ISP و فیبرنوری و خدمات IT و ICT اشاره کرد.

وی افزود: ارائه تمام خدمات پستی در زمینه‌های فیزیکی، الکترونیکی، مالی و لجستیک با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعات، سرمایه گذاری داخلی و خارجی به عنوان هلدینگ در تمام موارد مرتبط با ارتباطات و فن، تامین و تجهیز نیروی انسانی برای اجرای خدمات پستی و حمل و نقل، تجارت الکترونیک و تجارت سیار و پرداخت و دریافت اینترنتی و فریندهای چهارگانه قبول، جمع آوری، رهسپاری و توزیع با استفاده از فن‌آوری‌های نوین اطلاعات از دیگر فعالیت‌های آن است.

ناطقی تاکید کرد: این شرکت تعاونی قصد دارد در شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و استارت‌آپ‌ها در حوزه تخصصی پست و لجستیک و زنجیره تامین فراگیر و همچنین کارآفرینی و شتابدهی کسب و کارهای نو و کارآفرینانه در بخش تعاون نیز سرمایه گذاری و فعالیت مستمر داشته باشد.

شرکت پست پیشگامان بادپا (تعاونی سهامی عام) با سرمایه‌ای بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال موفق شده است ۱۱۵ نفر را بطور مستقیم و بیش از ۳ هزار نفر را بطور غیرمستقیم مشغول به کار کند.

کد خبر: ۹۱٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha