۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
بسته‌بندی حدود ۱۰ تن برنج خارجی در کیسه‌های ایرانی
رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران خبر داد

بسته‌بندی حدود ۱۰ تن برنج خارجی در کیسه‌های ایرانی

مدیحی، رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف حدود ۱۰ تن برنج خارجی در منطقه مشیریه خبر داد که در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و به نام برنج ایرانی بسته بندی می‌شد.

به گزارش بازار، ناصر مدیحی، افزود: با کارشناس پلیس امنیت اقتصادی و اتحادیه بنکداران مواد غذایی و با گزارش‌های مردمی در این محل حاضر شدیم و مشاهده کردیم که برنج‌های تایلندی در کیسه‌های با نشان برنج درجه یک هندی بسته بندی می‌شد.

وی گفت: همچنین در نقطه‌ای دیگری از این انبار برنج‌های تایلندی در کیسه‌های ۱۰ کیلویی برنج‌های ایرانی بسته بندی می‌شد که حتی برای فریب دادن مردم روی کیسه‌های ایرانی سابقه ۵۰ ساله تولید این برنج درجه شده بود.

مدیحی افزود: انواع و اقسام کیسه‌های برنج با نشان‌های مختلف ایرانی در این انبار یافت شد که با ماشین دوخت، برنج خارجی را در هر کیسه‌ای که می‌خواستند می‌ریختند و به عنوان برنج ایرانی به بازار عرضه می‌کردند.

وی ادامه داد: علاوه براین مقادیر بسیار زیادی خرمای فاسد و چندین کارتن روغن مایع نیز در این انبار مشاهده شد.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: علاوه بر تقلب، بسته بندی این برنج‌ها در محیطی غیر بهداشتی انجام می‌شد و به همین جهت این انبار با حضور کارشناسان بهداشت پلمب و مقرر شد اتحادیه بنکداران مواد غذایی بعد از بررسی‌های کارشناسی، پرونده‌ای به اداره کل تعزیرات برای رسیدگی به این تخلفات ارسال کند.

کد خبر: ۹۱٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha