۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ادارات استان ایلام
معاون مدیریت بحران استانداری ایلام تاکید کرد؛

لزوم کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ادارات استان ایلام

ایلام- معاون مدیریت بحران استانداری ایلام از تداوم بازرسی ها برای کاهش مصرف برق در ادارات استان خبر داد و گفت: مصرف برق در ادارات باید ۵۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران ایلام، محسن چراغی پور اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان بارندگی و به دنبال آن کاهش تولید برق آبی و همچنین افزایش قابل ملاحظه دمای هوا شرایط تامین برق در تابستان پیش رو بسیار سخت و دشوار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مصرف انرژی برق در ماه‌های گرم مربوط به بارهای سرمایشی و روشنایی و خصوصا در بخش عمومی اداری بوده، از این رو رعایت الگوی مصرف برق و کاهش مصرف برای تداوم تامین برق از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه مصرف صحیح و بهینه برق در ساختمان‌های اداری می‌تواند زمینه ساز اصلاح الگوی مصرف در جامعه باشد، افزود: بی شک همراهی و مشارکت مدیران وکارکنان ادارات تاثیر به سزایی در کاهش مصرف برق خواهد داشت.

معاون مدیریت بحران استانداری ایلام از تداوم بازرسی ها برای کاهش مصرف برق در ادارات استان ایلام به میزان ۵۰ درصد خبر داد.

چراغی پور گفت : این بازدید ها تا پایان فصل گرما ورعایت کامل  الگوی ۵۰ درصدی برق در سطح دستگاه های اجرایی مرکز استان و شهرستانها ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۹۱٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha