۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
جزئیات دیدار ۵۰۰ نماینده ادوار با رئیسی| مذاکره برای حفظ امنیت اقتصادی تا رفع چالش بورس
نماینده ادوار مجلس دهم در گفتگو با بازار:

جزئیات دیدار ۵۰۰ نماینده ادوار با رئیسی| مذاکره برای حفظ امنیت اقتصادی تا رفع چالش بورس

اسدالله عباسی نماینده ادوار مجلس دهم با اشاره به دیدار ۵۰۰ نماینده ادوار با آیت الله رئیسی، به بیان جزئیاتی از این دیدار پرداخت.

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به دیدار ۵۰۰ نمانیده ادوار با آیت الله رئیسی گفت: بعلاوه ۵۰۰ نماینده حاضر در این جلسه حدود ۱۰۰ نماینده ادوار هم اعلام کردند که در جریان انتخابات از آیت الله رئیسی حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما به دلیل انجام برخی پروتکل های بهداشتی نتوانستیم از سایر همکاران برای حضور در این جلسه استفاده کنیم. با این حال تا جایی که ظرفیت اجازه می داد، نمایندگان ادوار در این جلسه حاضر شدند.

این نماینده ادوار مجلس دهم تاکید کرد: در این جلسه نمایندگان ادوار از اقوام مختلف کشور حاضر شدند و از هر قومی یک نفر به نمایندگی در این جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

عباسی با بیان اینکه در این جلسه نماینده بانوان و همچنین ایثارگران به بیان دیدگاه ها مربوطه پرداختند تاکید کرد: در این جلسه اقوام کرد، لر، آذری زبان، سیستان و بلوچستانی و کرمانشاهی مطالب خود را در حمایت از آیت الله رئیسی عنوان کردند. همچنین همکاران ما ذیل اعلام حمایت به بیان مشکلات معیشتی رخ داده در جامعه پرداختند و این موارد هم در جلسه با آیت الله رئیسی منعکس شد. همچنین نمایندگان ادوار در این جلسه راه کارهایی برای برخی از مشکلات اقتصادی ترسیم کردند.

وی تاکید کرد: با دلیل  شرایط کرونایی موجود قطعا نامزدهای انتخابات نمی توانند در شهرستان ها و روستاها حضور پیدا کنند لذا ظرفیت نمایندگان ادوار مجلس می تواند پیام آیت الله رئیسی را به مردم کل کشور انتقال دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آیت الله رئیسی از نقطه نظرات مطرح شده در این جلسه استقبال کردند، بیان داشت: آیت الله رئیسی تاکید داشت که ما می توانیم از ظرفیت اقتصادی معادن، بخش انرژی و بخش کشاورزی با بهره گیری از تجارب نمایندگان به درستی استفاده کنیم.

عباسی با بیان اینکه نمایندگان ادوار مجلس با اعلام حمایت خود از آیت الله رئیسی در قالب کمیته های مختلف تقسیم شده اند، بیان داشت: این کمیته ها براساس سوابق نمایندگان ادوار شکل می گیرد و به صورت تخصصی خواهد بود. بنابراین تخصص نمایندگان حاضر در این جلسه در یک بانک اطلاعاتی ذخیره شده است.

این نماینده مجلس بیاان داشت: بخشی از فعالیت این نمایندگان ادوار به پیش از انتخابات و به ایجاد شور انتخاباتی در استان ها و شهرستان ها باز می گردد تا به واقع از این طریق مردم باور کنند که رئیس جمهوری که انتخاب می شود عدالت محور، توسعه محور و پیشرفت محور است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی می تواند شرایط مردم را درک کند، بیان داشت:وی به ویژه در بخش های تولید، اشتغال و تورم مشکلات مردم را به خوبی درک می کند.

عباسی با بیان اینکه در این جلسه درباره چالش های منتهی به بازار سرمایه صحبت شد، تاکید کرد: همچنین در این جلسه در زمینه جوانگرایی و مدیریت کارامد اقتصادی مباحثی مطرح شد. در این جلسه همه نقطه نظرات جمعی بندی شد و نظر آیت الله رئیسی بر این بود که این جلسه نباید صرفا برای انتخابات باشد و ما می توانیم از این ظرفیت ها در بعد از انتخابات هم استفاده کنیم.

این نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: همچنین در این جلسه بیانیه تدوین شده از سوی نمایندگان ادوار قرائت شد. در این بیانیه نمایندگان اعلام حمایت خود را از آیت الله رئیسی عنوان کردند.

وی تاکید کرد: در این بیانیه تاکید شد که نمایندگان ادوار با همه سلایق سیاسی و با نگاه وحدت آفرین حمایت خود را از آیت الله رئیسی را اعلام می کنند.

عباسی با بیان اینکه امنیت اقتصادی مهمترین مشکل فعلی ماست، بیان داشت: آیت‌الله رئیسی در این جلسه قول دادند که آن دولت قوی را با ویژگی های فساد ستیزی و همچنین حفظ امنیت اقتصادی تشکیل دهند.

کد خبر: ۹۱٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha