۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت می‌شود
مدیرعامل شرکت مخابرات:

مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت می‌شود

سنندج- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تلاش‌هایی که در مجموعه این شرکت صورت گرفته است، گفت: اتفاق‌های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ عملیاتی می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان مجید سلطانی، در جلسه هم اندیشی با کانون های بازنشستگی مخابرات در سراسر کشور، با بیان این مطلب افزود: یکی از اولویت های اساسی ما در سال ۱۴۰۰، تلاش برای پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت است که بر اساس برنامه تدوین شده پرداخت آن از خرداد ماه با یک روش منظم آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتفاق‌های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال جاری رقم خواهد خورد، اظهار داشت: با اولویتی که در سال جدید در این خصوص قرار داده ایم و همچنین تلاش هایی که همه مدیران ستاد و مناطق مخابراتی انجام داده اند، به زودی شاهد روند پرداخت مطالبات این قشر محترم که سالیان متمادی زحمات زیادی در شرکت کشیده اند، خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود در این نشست، ضمن ضروری خواندن تکریم بازنشستگان از تلاش های دکتر زارعیان، به خاطر پیگیری وصول مطالبات شرکت و مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران و مهندس شکوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در زمینه پرداخت این مطالبات به نمایندگی از چند منطقه برتر در این خصوص قدردانی کرد و از سایرمدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.

معاون امور مشتریان مدیرعامل نیز در این نشست سراسری ضمن موثر دانستن روند وصول مطالبات شرکت، اظهار داشت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، روند وصول مطالبات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

در ادامه این نشست نیز، مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت مخابرات ایران بر ضرورت اولویت پرداخت مطالبات به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: شایسته است ضمن اولویت قراردادن، بر اهمیت پرداخت مطالبات به بازنشستگان توجه بیشتری صورت گیرد.

مدیران کانون های بازنشستگی مناطق نیز در بخش دیگری از این نشست، به طرح موضوع کرامت بازنشستگان توجه به پرداخت به موقع مطالبات، امور بیمه و درمان و همچنین همطرازی حقوق آنان تاکید کردند.

کد خبر: ۹۱٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha