۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
مردم خواهان تغییر وضعیت معیشت هستند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

مردم خواهان تغییر وضعیت معیشت هستند

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم امروز یک تغییر را در کشور می‌طلبند تا در معیشت و کسب و کار زندگی آن‌ها اتفاق بیفتد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر سرچشمه افزود: مردم دولتی را در فراز انقلاب اسلامی می‌خواهند و از تمام عزیزانی که اثر گذار هستند باید از نفوذ خود استفاده کنند و با همه مردم برای این انتخاب صحبت کنند مردمی که امروز ناامید شده اند و باید آن‌ها را تشویق کنیم برای حضور.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در دولت ما کسب و کار معیشت مردم اولویت خواهد بود و حل این مشکلات با نظریه کارشناسان امکان پذیر خواهد بود.

رئیسی در ادامه تاکید کرد: سند تحول در کشور بیانیه گام دوم است و این سند باید تحقق پیدا کند.

وی گفت: در اجرای عدالت عقب هستیم و همه آحاد کشور شهروندان درجه اول هستند و ما شهروند درجه دو نداریم.

رئیسی افزود: همه ما با مشارکت و همکاری می‌توانیم کشور را به وحدت و یکپارچگی لازم برسانیم و این امر کمک می‌کند تا این دل‌هایی که خداوند در کنار هم قرار داده موفق شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از تحریم‌ها و موانع را می‌شود تبدیل به فرصت کرد و ما می‌توانیم و نمی‌شود و نشد نداریم.

وی خطاب به نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: هرکدام از شماها خودتان به عنوان یک ستاد باید عمل کنید چرا که مردم به شما اعتماد دارند و شما جزو فرهیختگان و خواص مناطق خود هستید.

رئیسی گفت: یکسری کارها قبل از انتخابات و با صحبت با مردم باید انجام شود و مواردی هم برای بعد از انتخابات است که باید در معیشت مردم نظارت شود و نظر شما نمایندگان حتماً گره گشا است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ارتباط ما امروز یک آغاز است و همیشه باید برقرار باشد و ما از نظارت‌های شما در کشور استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: نباید فکر کرد که مسئله انتخابات تمام شده و در این عرصه باید تمام پیش بینی‌های لازم را انجام داد.

رئیسی افزود: در این عرصه با احساس تکلیف و وظیفه خود را عرضه کرده ام و مردم هم به امید خدا رای خود را خواهند داد و امیدواریم که یک دولت قوی را رقم بزنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان ادوار مجلس که از راه‌های دور و نزدیک در این جلسه آمده بودند گفت: از دوستانی که با گویش ها، مذاهب و ادیان مختلف مشکلاتی که مردم از آن رنج می‌برند را عنوان کردند تشکر می‌کنم.

وی خطاب به نمایندگان ادوار مجلس گفت: شما سال‌ها در مجلس بوده اید و میزان دارایی کشور و ذخایر و معادن را می‌دانید و همچنین نیروی انسانی که در کشور وجود دارد را خوب می‌شناسید این وضعیت زیبنده این کشور و خانواده‌ها نیست که این چنین با مشکل زندگی کنند و ما برای این تحول در دولت به میدان آمده ایم و شاخص این تحول امام (ره) تحول آفرین است و با شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد سال گذشته گفتند شاخص تحول آفرینی امام (ره) و الگوی ما امام (ره) است.

رئیسی افزود: سند تحول بیانیه گام دوم است و این سند باید تحقق پیدا کند.

کد خبر: ۹۱٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha