۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
بی‌توجهی دولت به مطالبات بخش خصوصی تامین کننده برق
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس خبرداد؛

بی‌توجهی دولت به مطالبات بخش خصوصی تامین کننده برق

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: مطالبات بخش خصوصی تولید کنند برق داده نشده است و توجه ای به آن‌ها نمی شود و اگر مشکلات برطرف شود آن‌ها می توانند نیاز برق کشور را تامین کنند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شاهد خاموشی های گسترده در سطح کشور بوده ایم و خاموشی های بی نظم و با مدت زمان طولانی موجب نارضایتی مردم شده است. نمی دانم چرا وزارت نیرو این همه اختلال و خاموشی برق را به وجود آورده است.

وی افزود: ما روزی صادر کننده برق بوده ایم و در حال حاضر هم هستیم؛ مردم با توجه به اینکه هنوز به فصل تابستان نیز نرسیده ایم این همه اختلال را نمی پذیرند

سنگدوینی با اشاره به اینکه آب شرب استان از منابع زیر زمینی و چاه های استان به واسطه برق کار می کنند، بیان کرد: وقتی برقطع می شود همه چیز مختل خواهد شد، تجهیزات و وسایل مردم دچار سوختگی می شوند و وزارت نیرو باید خسارت به مردم پرداخت کنند.

وی در خصوص مصرف برق به واسطه استخراج رمز دیجیتال گفت: اگر واقعا این اختلال برای استخراج ارز است باید جلوی آن گرفته شود و مردم نباید در این زمینه خسارت دهند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با تاکید بر اینکه دولت باید پاسخگوی مردم باشد، افزود: رئیس جمهور در شهریور سال گذشته گفت سال آینده اصلا مشکل برق نداریم پس این مشکلات پیش آمده از کجا نشات گرفته است.

سنگدوینی تاکید کرد: مطالبات بخش خصوصی تولید کنند برق داده نشده است و توجه ای به آن‌ها نمی شود و اگر مشکلات برطرف شود آن‌ها می توانند نیاز روزانه برق کشور را تامین کنند.

کد خبر: ۹۱٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha