۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مراکز خرید گندم همدان در موعد مقرر تجهیز و فعال شوند
فرماندار همدان:

مراکز خرید گندم همدان در موعد مقرر تجهیز و فعال شوند

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه مراکز خرید گندم باید در موعد مقرر تجهیز و فعال شوند، گفت: پرداخت به موقع وجوه خرید تضمینی گندم به کشاورزان باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی محمدی ظهر دوشنبه در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی همدان بابیان اینکه باید بسترهای لازم برای خرید تضمینی گندم کشاورزان فراهم شود؛ گفت: پرداخت به موقع وجوه خرید تضمینی گندم به کشاورزان باید مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مراکز خرید گندم از کشاورزان باید در موعد مقرر تجهیز و فعال شوند، افود: باید برنامه ریزی لازم به منظور جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان همدان انجام شود.

فرماندار همدان بر اطلاع رسانی مناسب به کشاورزان در خصوص مراکز تحویل و نحوه پرداخت وجوه تاکید کرد و گفت: نباید دلالان در خرید تضمینی گندم وارد شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان نیز گفت: طرح انتظامی به منظور جلوگیری از خروج گندم استان تدوین و با جدیت اجرا می شود.

یزدان آزرمی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی به هنگام میزان گندم تولیدی شهرستان همدان باید به نحو مطلوب جذب شود، افود: بخشداران در راستای تسهیل خرید تضمینی گندم کشاورزان بر مراکز خرید سطح بخش نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید آمار روزانه میزان خرید تظمینی گندم به فرمانداری ارسال شود، ادامه داد: با استفاده از همه ظرفیتهای موجود باید طرح خرید تضمینی گندم کشاورزان  به نحو مطلوب اجرایی شود.

کد خبر: ۹۱٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha