۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریالی در حوزه آب شیرین‌کن در استان بوشهر
مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریالی در حوزه آب شیرین‌کن در استان بوشهر

بوشهر- حمزه‌پور مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریالی در حوزه آب شیرین کن در استان بوشهر خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در سال‌های اخیر، دغدغه‌های زیادی در زمینه تامین آب شرب داشته‌اند که اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در راستای رضایت‌مندی مردم استان انجام می‌شود.

وی افزود: در چند سال اخیر، اجرای طرح‌های آب‌شیرین کن در راستای کاهش وابستگی آب استان به استان‌های همجوار در دستور کار قرار گرفته است که تکمیل آنها در اولویت قرار دارد.

حمزه‌پور بیان کرد: در سال‌های گذشته چندین پروژه مهم آب شیرین کن در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده و بخشی از این طرح‌ها که در مدار تولید قرار گرفته موجبات بهبود وضعیت آب شرب استان را فراهم کرده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ۱۱ هزار میلیارد ریال در حوزه آب شیرین کن در استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است خاطر نشان کرد: برای اجرای چند پروژه آب شیرین کن در سطح استان بوشهر که از سه سال پیش آغاز شده بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

حمزه‌پور یادآور شد: هم اکنون ۳ پروژه بسیار مهم و ارزشمند شامل آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر و همچنین آب شیرین‌کن ۱۷ هزار متر مکعبی بوشهر و پروژه بزرگ ۲۸ هزار متر مکعبی سیراف جم در دست اجراست.

وی افزود: این پروژه‌ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با تکمیل آنها و بهره‌برداری از این آب شیرین‌کن‌ها، بخش عظیمی از وابستگی آب استان بوشهر به سایر استان‌ها برطرف خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هزینه زیادی برای اجرای پروژه‌های آب شیرین کن به منظور رفاه حال مردم و تامین به موقع آب شرب استان انجام شده است.

کد خبر: ۹۱٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha