۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
 قطعی برق واحدهای تولیدی زنجان با برنامه پیش نمی‌رود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

قطعی برق واحدهای تولیدی زنجان با برنامه پیش نمی‌رود

زنجان- حمیدی، رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی گفت: قطعی برق به ماشین آلات و برنامه ریزی تولید واحدهای تولیدی زنجان خسارت جدی وارد می‌کند و در اکثر موارد قطعی برق با برنامه پیش نمی‌رود.

محسن حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بخش صنعت مشکلات ناشی از فشار بر شبکه برق را درک و با تعامل سعی داشته تا از مشکلات کاسته شود، گفت: برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از قطع برق واحدهای صنعتی نیاز به یک برنامه ریزی از پیش مشخص شده وجود دارد تا به تناسب آن واحدهای صنعتی بتوانند برنامه ریزی لازم را در واحدهای تولیدی خود انجام دهند.

وی با بیان اینکه قطعی برق به ماشین آلات و برنامه ریزی تولید واحدها خسارات جدی وارد می‌کند، گفت: متاسفانه در اکثر موارد قطعی برق با برنامه پیش نمی‌رود و در ساعاتی که اعلام شده برق در جریان بوده و به یکباره در ساعاتی دیگر قطع می‌شود، این ناهماهنگی و بی برنامگی واحدهای صنعتی را دچار مشکلات جدی کرده است.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه عبور از این مشکل نیازمند یک تعامل بین صنعت استان و شرکت توزیع نیروی برق بوده تا خسارت به حداقل ممکن رسد، افزود: جاده تعامل دو طرفه بوده و عبور از مشکل فعلی نیازمند همکاری مشترک شرکت توزیع برق است، تعدیل میزان مصرف و یا خاموشی واحدهای صنعتی باید از پیش تعیین شده و دقیق اجرایی شود تا با کمترین میزان لطمه به واحدهای صنعتی از مشکل کمبود برق عبور کرد.

حمیدی با بیان اینکه خاموشی‌های برق در بازه‌های زمانی معین شده به صنعت اعلام شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه قطعی برق با توجه به شرایط موجود در بازه زمانی بلند مدتی اجرا خواهد شد ۷۰۰ واحد کوچک و متوسط مستقر در شهرک صنعتی استان زنجان نیاز به یک برنامه مشخص دارند تا قادر به برنامه ریزی لازم برای مدیریت واحدهای خود باشند.

کد خبر: ۹۱٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha