۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
نحوه خرید دوج کوین در ایران در سال ۲۰۲۱

نحوه خرید دوج کوین در ایران در سال ۲۰۲۱

اکنون شرکت های غول­ پیکر بر روی رمزارزها سرمایه ­گذاری می ­کنند؛ بنابراین زمان خوبی است تا از آن ­ها پیشی گرفته و رمزارزی مانند دوج ­کوین داشته باشید.

به گزارش بازار، به هنگام خرید دوج­ کوین باید چندین مرحله را به یاد داشته باشید. همان طور که می ­دانید، اکنون شرکت های غول­ پیکر بر روی رمزارزها سرمایه ­گذاری می ­کنند؛ بنابراین زمان خوبی است تا از آن ­ها پیشی گرفته و رمزارزی مانند دوج ­کوین داشته باشید.

این راهنما روند خرید دوج­ کوین را به ­صورت مرحله به مرحله برای مبتدیان توضیح می­ دهد. با دنبال کردن این مراحل، می توانید اولین دوج­ کوین خود را خریداری ­ کنید.

نحوه خرید دوج ­کوین (DOGE) در ایران
مرحله ۱- ایجاد و امنیت اکانت

مرحله ۲- تا چه مبلغی باید دوج ­کوین بخرم؟

مرحله ۳- روش­ های پرداخت و خرید دوج ­کوین

مرحله ۴- معامله یا خرید اولین دوج ­کوین

مرحله ۵- آماده­ شدن برای آینده رمزارز

مرحله ۶- اطلاعات بیشتر در مورد خرید

مرحله ۱- ایجاد اکانت
ارزیپتو یکی از بزرگترین پلتفرم­ ها در ایران بوده که خرید دوج ­کوین از آن بسیار آسان است. به هنگام معامله ارز فیات (ارز بدون پشتوانه)، هزینه کمتری را در هر معامله پرداخت می­ کنید و ارزیپتو نیز نرخ خوبی برای این کار دارد. پس از خرید دوج ­کوین، می ­توانید انتخاب کنید که پول خود را آنلاین نگهدارید یا در صورت موجود بودن رمزارز خود، آن ­را به کیف ­پول سخت ­افزاری آفلاین منتقل کنید.

مراحل زیر نحوه ایجاد اکانت ساده و ایمن را توضیح می دهد.

مرحله ۲- چقدر دوج­ کوین باید بخریم؟
امرزه ارزش دوج­ کوین حدود ۰.۵۲۷۸ دلار (۷.۴۷-%) است. بهترین چیز در رمزارزها این است که شما می­ توانید آن­ها را تقسیم کرده و مقدار کمی خریداری کنید. بنابراین هنوز مقداری دوج ­کوین دارید و می­ توانید آن ­را استفاده کرده یا نگه دارید. برای این ­که اعتماد شما جلب شود، بهتر است تا ابتدا با مبلغ کمی شروع کرده تا روند خرید دوج­ کوین را یاد بگیرد و سپس با کسب اطلاعات بیشتر می­ توانید معاملات خود را بیشتر کرده و دوج­ کوین بیشتری نیز خریداری کنید (به هنگام خرید و فروش رمزارزها از هزینه­ های جانبی آن نیز باید مطلع باشید).

نحوه خرید دوج کوین در ایران در سال ۲۰۲۱

دو دلیل هوشمندانه وجود دارد تا در صرافی­ های مختلف فعال باشید:

- همزمان چندین اکانت ایجاد کنید. سرعت تقاضای مردم رو به افزایش است و گاهی­ اوقات تمایل دارید تا بر روی ASAP معامله کنید. بنابراین، در چندین صرافی اکانت داشته باشید.

- دلیل دیگر برای داشتن اکانت در چندین صرافی این است که همه صرافی­ ها رمزارزها را لیست نمی ­کنند. هنگامی ­که می­خواهید کوینی را با ریال ایران بخرید، قبل از هرگونه افزایش قیمت نباید برای تأیید خرید خود در صف انتظار باشید.  

مرحله ۳- روش­ های پرداخت خرید دوج­ کوین
ارزیپتو گزینه­ های پرداخت زیادی برای سپرده­ گذاری پول و خرید دوج ­کوین دارد. ابتدا ارز مورد نظر خود (در ایران احتمالاً به ریال ایران است) و سپس گزینه پرداختی که می­ خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید. البته کاربردی ­ترین روش­ های پرداخت به ­صورت کارت اعتباری، انتقال پول و پرداخت از طریق درگاه بانک وبسایت هستند

مرحله ۴- معامله کردن یا خرید اولین دوج­ کوین در ایران
در دنیای رمزارزها و در صرافی­ هایی مانند بایننس، نمی­ توانید هر رمزارز را مستقیماَ با ارز فیات خریداری کنید. بنابراین صرافی­ ها ارزهای ثابتی مانند تتر (USDT) دارند.

این ارزهای ثابت همان رمز ارزهایی هستند که می ­توانید بخرید تا بعداً آن ­ها را با ارزی که می­ خواهید بخرید معامله کنید. این نام ارز ثابت از USD گرفته شده است همچنان­ که قیمت این ارزها فقط از قیمت USD استفاده می ­کند.   قبل از خرید ارز مورد نظر، بهتر است بررسی کنید که چه ارزهایی با ارزی که می­ خواهید بخرید برابری می کنند. برای مثال، بعضی از ارزها فقط با بیت کوین و اتریوم و سایر ارزها نیز با ارزهای ثابت برابری می ­کنند.

مزیت استفاده از ارزهای ثابت: همان­ طور که بعضی از رمزارزها می ­توانند فرّار باشند، ارزهای ثابت اغلب با USD ارتباط دارند. بنابراین قیمت آن­ها بسیار مشابه بوده و خطر معامله کردن ارز فیات با سایر رمرارزها  کاهش می­ یابد و برعکس.

مرحله ۵- آماده­شدن برای آینده رمزارز
همان ط­ور که در ابتدای این مقاله در مورد خرید دوج­ کوین (DOGE) اشاره شد، خودتان را آماده کنید و اکانت­ های متعددی را در صرافی­ ها ایجاد کنید. این راه باعث شده تا در زمان خرید رمزارز جدیدی که بر روی پلتفرم لیست نشده اشراف کامل داشته باشید.  

مرحله ۶- اطلاعات بیشتر در مورد دوج­ کوین
DYOR- تحقیقات شخصی انجام دهید. به هنگام سرمایه ­گذاری بر روی دوج ­کوین همیشه مطمئن شوید که شخصاَ بر روی ارز، فناوری ارز و تیم حامی این ارز تحقیق می­ کنید. قبل از سرمایه ­گذاری بر روی یک ارز، ابتدا باید تحقیقات خود را بر روی ارز، فناوری ارز و تیم حامی این ارز تکمیل کنید. دنبال کردن اخبار و نمودار پیش بینی قیمت دوج کوین می تواند شما را در تصمیم گیری برای خرید یاری کند.

نحوه خرید دوج کوین در ایران در سال ۲۰۲۱

استراتژی میانگین­ گیری هزینه به دلار
میانگین ­­گیری هزینه به دلار استراتژی است که در سرمایه ­گذاری و دنیای رمز ارز رایج است. این روش تاکتیکی است که در آن­­ جا مقدار معینی ارز/ سرمایه­ معینی که به آن اعتقاد دارید را به ­طور سیستماتیک خریداری می­ کنید. برای مثال هر ماه ۱۰۰ ریال ایران می­ خرید. خرید سیستماتیک باعث شده تا درگیری عاطفی کاهش یابد و با پولی که سرمایه ­گذاری می­ کنید خطر بی­ثبات شدن بازار نیز گسترش می ­یابد.

مزایای میانگین­گیری هزینه به دلار (DCA)

مبلغ کمی را سرمایه ­گذاری می کنید

در مورد بازارهای فرّار  استرس کمتری دارید.

به دلیل این­که بر روی مبالغ بالا سرمایه گذاری نمی کنید، بنابراین ضرر کمتری متوجه شماست.

معایب میانگین­گیری هزینه به دلار (DCA)

به دلیل اینکه بر روی مبالغ پایین سرمایه­ گذاری نمی ­کنید، بنابراین معامله بهینه ای ندارید

به دلیل طولانی شدن مدت سرمایه گذاری، بلافاصله پس از معامله ثروتمند نمی­ شوید

درصورت انجام فقط یک سرمایه­ گذاری، پس سرمایه­گذاری بازنده را می­ توانید انتخاب کنید که روند کاهشی دارد. بهتر است تا سرمایه ­گذاری خود را در هنگام انجام DCA گسترش دهید.

کد خبر: ۹۱٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha