۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کیا جزئیات طراحی اسپورتیج را معرفی کرد
نگاهی به بلند قامت جدید کره‌ای‌ها

کیا جزئیات طراحی اسپورتیج را معرفی کرد

کیا موتورز به تازگی تصاویری از نسل جدید اسپورتیج منتشر کرده و بنابه اعلام این خودروساز در اوایل سال آینده این محصول به بازار عرضه خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تیزر رسمی از کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ منتشر شده است، در این تیزر طراحی خارجی نسل جدید اس‌یووی بلند قامت کره‌ای نمایان شده است. در نمای ظاهری شباهت فراوانی میان کیا اسپورتیج و هیوندای توسان وجود دارد، اگر چه این  تیزرها نگاهی اجمالی به کل طراحی ظاهر این خودرو دارد و جزئیات در آن نمایش داده نشده، اما به نظر می‌رسد خط مشی طراحی این خودروساز کره‌ای در حال تغییر است.
چراغ‌های این خودرو مزین به لنزهای جدید و آینه‌های جانبی نیز به جای تعبیه شدن روی ستون، روی درها قرار گرفته است. هرچند طراحان نقدهای در خصوص انتشار این تیزر از سوی کیا داشته، زیرا نمای کامل و دقیق طراحی خارجی را نیز نمایان نکرده است.
در این تیزر بخشی از نمای کابین خودرو دیده می‌شود که یک صفحه نمایشگر بزرگ دیجیتالی روی کلاستر(داشبورد) وجود دارد که احتمالا از دو نمایشگر مرکزی و فوقانی بهره برده است. در این میان ورودی‌های هوا و فرمان با جزئیات بیشتر نشان داده شده است.
اسپورتیج با توسان پلت‌فرم مشترک داشته و در این خودرو فناوری‌های جدید ایمنی، کمک راننده و امکانات رفاهی بیشتری دیده می‌شود. کیا قصد دارد نسل جدید اسپورتیج را تا پایان سال آینده به بازار عرضه کند.

کد خبر: ۹۱٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha