۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
آغاز عملیات اجرایی کنارگذر غربی همدان/ پروژه با کم‌کاری مسئولان مواجه شد
نماینده مردم همدان در مجلس عنوان کرد:

آغاز عملیات اجرایی کنارگذر غربی همدان/ پروژه با کم‌کاری مسئولان مواجه شد

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه کنار گذر غربی همدان مجدد آغاز شد؛ گفت: این پروژه با کم‌کاری مسئولان مواجه شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی از آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی همدان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه این پروژه را متوقف کرده‌ بودند و حتی ردیف بودجه آن نیز صفر اعلام شده بود که مجدد احیا شد.

وی بیان اینکه کنارگذر غربی همدان یکی از نیازهای استان‌های غربی است؛ گفت: در خصوص پروژه کنارگذر غربی چندین جلسه با پیمانکار در استان همدان گذاشته شد و چند نشست در سازمان برنامه بودجه در تامین بودجه این پروژه داشتیم و رایزنی‌هایی هم نسبت به تامین زیرساخت با وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفت و در نهایت تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و از امروز نیز گفته شده کار آغاز می‌شود.

فلاحی با بیان اینکه امیدواریم پروژه کنارگذر به زودی انجام گیرد و اعتبار لازم تملک و زیرساخت تامین شود؛ گفت: با سازمان برنامه و بودجه صحبت شد ۳۰ میلیارد تومان از ردیف توازن ملی تخصیص دهد و ۱۲ میلیارد تومان آن نیز ردیف قانونی بوده که در مجموع ۴۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: ترک انجام این پروژه باعث هدررفت بیت‌المال شده زیرا وقتی قرار بود ۱۰۰ کیلومتر با ۷۰ میلیارد تومان تکمیل شود، امروز باید برای هشت کیلومتر طبق نظر مهندس پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شود!

وی با تاکید به اینکه  پروژه کنارگذر غربی همدان سالها پیش آغاز شده و تقریبا از ۲۵ کیلومتر، بهسازی ۱۸ کیلومتر آن انجام شده است گفت: ترک فعل مسئله قانونی دارد و امیدوارم مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.

کد خبر: ۹۱٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha