۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
ورود نقدینگی به تولید با نظارت دولت| فضای مجازی باید در دسترس تمام مردم باشد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد

ورود نقدینگی به تولید با نظارت دولت| فضای مجازی باید در دسترس تمام مردم باشد

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تمام توان سعی خواهیم کرد تا زیرساخت‌های فضای مجازی را در کشور گسترش دهیم.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران افزود: تمام مردم حق استفاده از اینترنت و فضای مجازی را دارند، اما به دلیل اینکه این زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی روبرو است این امکان در حال حاضر برای همه مردم وجود ندارد.

وی گفت: هر کسی که به نوعی از فضای مجازی استفاده می‌کند باید بتواند از آن درآمد هم کسب کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: فضای مجازی در دولت مردمی ما حتما به شفافیت بیشتر در تمام امور و کارهای مردم کمک خواهد کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید نقدینگی به سمت تولید بورد و به دست تولیدکننده واقعی برسد و دولت باید بر این امر فقط نظارت کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی افزود: از ابتدای دولت مردمی؛ ثبات در بازار حاکم خواهد شد و دیگر شاهد تغییرات و تکانه های غیرقابل پیش بینی در کشور نخواهیم بود.

وی گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد بخشنامه ها به حداقل برسد و فضای اقتصادی باید برای تولید کننده؛ قابل پیش بینی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: در حال حاضر قیمت ها در بازار مشخص نیست و باید تلاش کنیم تا ثبات در بازار حاکم شود.

وی در خصوص دخالت های دولت در تولید هم گفت: جایگاه دولت باید نظارتی باشد و نه دخالت در انجام امور تولیدی.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نقدینگی در کشور باید به سمت جذابیت های تولید برود و نه به سمت خرید زمین‌ و دلار و طلا و ما تلاش خواهیم کرد تا از این فعالیت های غیرمولد جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: امروز کارخانجات ما از کمبود نقدینگی گله دارند و باید به سمتی برویم تا مدیریت خلق نقدینگی داشته باشیم و نقدینگی تبدیل به تولید شود.

وی در خصوص مدیریت توزیع اعتبارات هم گفت: برای ازدواج و مسکن باید برنامه ریزی درستی صورت بگیرد تا به همه به طور یکسان و با عدالت تسهیلات برسد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: محور اصلی دولت آینده ما؛ تحول عدالت اقتصادی است و تلاش خواهیم کرد تا آرامشی در بخش مسکن و تولید شکل بگیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این فضای کرونایی؛ نقش صدا و سیما برای رساندن پیام کاندیداها به مردم و برعکس؛ بی بدیل بوده است و باید تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی افزود: از امکاناتی که صدا و سیما در اختیار کاندیداها و ایجاد پل ارتباطی بین مردم برقرار کرده و همچنین از رسانه‌های مجازی و اصحاب رسانه و خبرنگاران صدا و سیما تشکر می‌کنیم.

وی گفت: در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا که کاندیداها امکان سفر به استان‌ها و شهرها را ندارند؛ نقش فضای مجازی و صدا و سیما که آگاهی بخشی صادقانه و تعیین کننده‌ای در رفع دغدغه‌های مردم دارند؛ بسیار اثر بخش است.

کد خبر: ۹۱٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha