۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
مسافران کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند
سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد:

مسافران کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند

یاسوج - سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد گفت: با غربالگری در ورودی‌های استان، افراد مشکوک به کرونا و کسانی که از استان‌های آلوده به کهگیلویه و بویراحمد وارد می‌شوند ١٠ تا ١٤ روز تحت قرنطینه قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمد یزدان‌پناه در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بویراحمد در محل مرکز بهداشت این شهرستان با بیان اینکه دو هزار و ۷۶۵ نفر توسط تیم  غربالگری در جاده کتا به یاسوج غربالگری شدند، گفت: یک تیم ۳۰ نفره با مشارکت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز بهداشت بویراحمد، نیروی انتظامی، پلیس راه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان بویراحمد این فعالیت را انجام می دهند.

وی افزود: از این تعداد افراد پایش شده، هشت نفر به بیمارستان شهید جلیل یاسوج ارجاع داده شدند.

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد اظهار داشت: غربالگری باید به صورت روزانه ارتقا یافته و کارشناسان بهداشت نیز در محل‌های غربالگری حتما حضور داشته باشند.

یزدان‌پناه افزود: غربالگری باید با امکانات مناسب انجام شود و در ابتدا کمبود تجهیزات وجود داشت اما اکنون لباس، تجهیزات حفاظت فردی، ژل و الکل دراختیار تیم غربالگری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هموطنان عزیز در هر استانی در خانه بمانند چرا که با سفر کردن فقط ویروس را در شهرها منتقل می کنند و جان خود و دیگر افراد را به خطر می اندازند.

کد خبر: ۹٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha