۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
 بیشتر شرکت های حمل ونقل در مازندران زیان‌ده هستند
معاون راهداری مازندران:

بیشتر شرکت های حمل ونقل در مازندران زیان‌ده هستند

ساری- نصیری، معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: بیشتر شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر استان، زیان ‌ده و ورشکسته و نیازمند حمایت هستند.

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره افزایش نرخ کالا و مسافر با اظهار اینکه راهداری به عنوان ناظر در این بخش فعالیت می کند، افزود: این افزایش نرخ با همکاری ادارات مختلفی از جمله صمت، ستاد تنظیم بازار و شورای عالی ترابری انجام می شود.

وی با عنوان اینکه از اول خردادماه ۳۰ درصد به نرخ کرایه های بار و مسافر افزوده شده است، ادامه داد: طبق این ابلاغ ۳۰ درصد بر نرخ سال قبل در بخش بار و مسافر افزوده می شود.

معاون راهداری مازندران با بیان اینکه بیشتر شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر زیان ده و ورشکسته هستند، تصریح کرد: این شرکت های حمل و نقل با مشکلات زیادی روبرو هستند و هزینه ها و استهلاک خودروهای تحت پوشش بسیار بالا است.

نصیری یادآور شد: کمبود سوخت از دیگر مشکلات فراروی فعالان حمل ونقل به شمار می رود و سوخت تخصیصی تا نیمه ماه کفاف و پاسخگوی نیازها نیست.

وی شمار رانندگان فعال در بخش کالا و مسافر را ۲۲ هزار نفر ذکر کرد و گفت: در بخش کالا و مسافر دو نماینده از استان در کشور داریم که در جلسه مربوط به افزایش نرخ حضور دارند و اعلام نظر می کنند.

کد خبر: ۹۱٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha