۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
بی برنامگی در قطعی برق، باعث رکود در تولید شده است
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

بی برنامگی در قطعی برق، باعث رکود در تولید شده است

محرم زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی برنامگی و قطعی برق اعلام نشده کارخانجات، باعث رکود در تولید شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان  در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی طی اظهاراتی درخصوص گزارش وزیر نیرو در مورد علت قطعی برق گفت: آیا نمی شد برای حل این مشکل برنامه ریزی دقیق تری کرد، چرا که بی برنامگی باعث شده که کارخانجات دچار مشکلات فراوانی شوند.

وی افزود: چرا قبل از ورود به شرایط فعلی، مصرف برق سالانه را محاسبه نکرده و برای آن برنامه ریزی نداشتید؟ بی برنامگی و قطع ناگهانی برق، کارخانجات را دچار رکود کرده است، چرا فکر مردم نیستید؟ کشور ما از نظر ظرفیت های خدادادی تمام امکانات را دارد.

محرم زاده تصریح کرد: عدم توجه به تولید و کارخانجات، مشکلات زیادی ایجاد کرده و رکود را به همراه آورده است. آیا می دانید یک ساعت خاموشی، چه مشکلاتی را برای تولید به همراه دارد؟

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم در ادامه با برنامه ریزی وزارت نیرو، پیش بینی های لازم برای خاموشی ها انجام شود تا تولید، معیشت و مردم بیش از این از بی برقی و مشکلات خاموشی ها لطمه نبینند.

کد خبر: ۹۱٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha