۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
توزیع رایگان سیم‌کارت دانش‌آموزی
در سال تحصیلی جدید انجام می شود؛

توزیع رایگان سیم‌کارت دانش‌آموزی

طرح توزیع رایگان سیم‌کارت دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

به گزارش بازار، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سیم‌کارت دانش‌آموزی رایگان است، گفت: روند توزیع سیم‌کارت دانش‌آموزی به این شکل است که افراد متقاضی، اعلام درخواست می‌کنند و بر اساس آن، توزیع انجام می‌شود.

حبیبی درباره آخرین وضعیت طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی، اظهار کرد: طرح سیم‌کارت دانش‌آموزی از آذر سال گذشته آغاز شد و جلسات متعددی را با وزارت ارتباطات برگزار کردیم و پیش‌نویس آن تهیه شد که قرار است در نهایت به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و فناوری ارتباطات و اطلاعات برسد.

وی افزود: این سیم‌کارت‌ها یکسری قابلیت‌ها دارد که مدنظر وزارت آموزش و پرورش است و به والدین هم یک سری قابلیت‌ها داده می‌شود که بتوانند نظارت کنند.

حبیبی درباره نحوه توزیع سیم‌کارت دانش‌آموزی گفت: این سیم‌کارت‌ها رایگان است، اما توزیع عمومی ندارد و کسانی که متقاضی هستند، درخواست می‌دهند یعنی افراد متقاضی، اعلام درخواست می‌کنند و بر اساس درخواست، توزیع انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر همه دانش‌آموزان متقاضی سیم‌کارت باشند، امکان دریافت دارند؟»، اظهار کرد: وزارت ارتباطات برای تأمین آن، اعلام آمادگی کرده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان توزیع سیم‌کارت دانش‌آموزی، گفت: به محض امضای طرح، توزیع سیم‌کارت شروع می‌شود و برنامه‌ریزی ما این است که دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، سیم‌کارت دانش‌آموزی را داشته باشند.

کد خبر: ۹۱٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha