۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
آغاز ساخت ۲۳۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان
معاون راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

آغاز ساخت ۲۳۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

همدان - صالحی امیر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ساخت دو هزار و ۳۳۲ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان خبر داد.

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاکنون چهار مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان انجام شده است، عنوان کرد: در مرحله اول ثبت نام تعداد ثبت نامی ها دو هزار و ۸۶۰ نفر در شهرهای اسدآباد، بهار، تویسرکان، جورقان، سرکان، کبودراهنگ، گیان، ملایر، نهاوند و همدان بود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم ثبت نام تعداد ثبت نام های انجام شده ۴۴ هزار و ۲۱۴ نفر بوده است، اظهار کرد: این تعداد از ثبت نامی ها از شهرستان های اسدآباد، بهار، تویسرکان، جورقان، سرکان، کبودرآهنگ، گیان، ملایر، نهاوند و همدان صورت گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: در مرحله سوم از طریق پیامک تعداد یک هزار و ۶۷۳ نفر ثبت نام صورت گرفت که در شهرستان های اسدآباد، بهار، تویسرکان، جورقان، سرکان، کبودرآهنگ، ملایر و همدان انجام شد و از طریق پیامک نیز تعداد پنج هزار و ۹۹۶ نفر در شهرهای برزول، دمق، رزن، فامنین، فیروزان، قهاوند، کبودرآهنگ، کرفس، گل تپه و مریانج ثبت نام انجام شد که وضعیت متقاضیان توسط بنیاد مسکن در حال بررسی است.

صالحی امیر اضافه کرد: اراضی تخصیص یافته به طرح اقدام ملی مسکن دو دسته است و شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می شود به طوری که در شهرهای همدان و ملایر که بالای ۱۰۰ هزار نفر بوده امور مربوط به ساخت مسکن اقدام ملی به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان به عنوان کارگزار مشغول به کار است.

وی تعداد متقاضیان تایید نهایی در شهرستان همدان را پنج هزار و ۳۹ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ثبت نامی ها در شهرستان ملایر ۵۹۵ نفر و در سایر شهرستان های دیگر استان ۹۶۱ نفر است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان در پاسخ به وضعیت واریزی های وجوه اولیه افراد ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن استان همدان مطرح کرد: تعداد متقاضیانی که واریز وجه کرده اند در شهر همدان چهار هزار و ۸۲۳ نفر، در شهرستان ملایر برابر ۵۷۹ نفر و در سایر شهرستان های استان همدان نیز برابر ۶۲۶ نفر است.

صالحی امیر در مورد وضعیت پروژه های  شروع شده طرح اقدام ملی در سطح استان همدان از آغاز ساخت دو هزار و ۳۳۲ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان همدان خبر داد.

کد خبر: ۹۱٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha