۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
افزایش ۱.۵ برابری حقوق بازنشستگان کشور در ۱۵ ماه اخیر
معاون سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد

افزایش ۱.۵ برابری حقوق بازنشستگان کشور در ۱۵ ماه اخیر

بوشهر- دهدشتی معاون مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افزایش ۱.۵ برابری حقوق بازنشستگان کشور در ۱۵ ماه اخیر خبر داد.

عادل دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های جامعه هدف در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و مدیران ارشد سازمان از همه توان و ظرفیت موجود برای جلب رضایتمندی مردم بهره می‌برند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا در یک سال اخیر، مراجعات حضوری در سازمان تامین اجتماعی کاهش چشمگیری داشته و با ارائه خدمات غیرحضوری، از شیوع کرونا جلوگیری شد و گامی در راستای بهبود سلامت بیمه شدگان و مراجعه کنندگان برداشته شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی کشور خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت معیشتی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در دو سال گذشته در دستور کار مدیریت ارشد سازمان بود و توفیقات قابل توجهی هم انجام گرفت که منجر به رضایتمندی بازنشستگان و مستمری بگیران شد.

دهدشتی از افزایش ۱.۵ برابری حقوق بازنشستگان کشور در ۱۵ ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: از اسفند ۱۳۹۸ تا اردیبهشت سال جاری، میانگین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور بیش از ۱.۵ برابر رشد داشته است.

وی بیان کرد: سرکشی به استان‌ها به منظور شناخت دغدغه‌ها و مشکلات جامعه هدف و رفع آنها انجام می‌شود و امیدواریم به گونه‌ای عمل کنیم که روز به روز شاهد بهبود وضعیت مردم به ویژه در زمینه معیشت آنها باشیم.

معاون مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: تامین خواسته ۱۴ سال اخیر بازنشستگان یک اقدام بزرگ و اساسی بود و با افزایش حقوق این قشر توانستیم رضایت خوبی برای این عزیزان ایجاد کنیم.

دهدشتی افزود: از همه توانمندی و امکانات و ظرفیت موجود در سازمان برای ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی بهره می‌بریم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۹۱٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha