۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
ارزان‌ترین بیمه خودرو یا گران‌ترین؟ کدام بیمه را در ۱۴۰۰ بخریم؟

ارزان‌ترین بیمه خودرو یا گران‌ترین؟ کدام بیمه را در ۱۴۰۰ بخریم؟

چگونه بیمه خودرو با پایین ترین قیمت بخریم

بازار; گروه خودرو: همه ما تا پیش از خرید بیمه خودرو دغدغه های بسیار زیادی داریم. انتخاب گران‌ترین بیمه ماشین یا ارزان‌ترین، بهترین و مناسب‌ترین نوع بیمه ها با توجه به قیمت‌ها و پوشش‌ها و طرح‌های مختلفی که هر یک از شرکت‌های بیمه ای ارائه می سازند؛ دلیل قاطعی است تا ما پیش از خرید حساسیت بیشتری در خصوص انتخاب بیمه مورد نظر خود داشته باشیم. گران‌ترین بیمه خودرو و ارزان‌ترین بیمه ماشین یکی از ملاک های اصلی تا پیش از خرید به شمار می آید.

میزان حق بیمه ها و شرکت ارائه دهنده بیمه نامه مورد نظر، وضعیت توانگری آن شرکت، رضایت مندی مشتریان نسبت به خدمات ارائه دهنده آن ها، میزان شکایت مردمی به شرکت مورد نظر و موارد بسیار زیاد دیگر که می توان با یک مقایسه کلی میان هر یک از شرکت های بیمه‌ای به آن ها دست یافت. تمامی این موارد می‌توانند در انتخاب بهترین بیمه خودرو برای بیمه‌گزار تأثیرگذار باشند.

بیمه خودرو چیست؟ انواع بیمه ماشین شامل چیست؟

 بیمه خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه شخص ثالث است. این نوع بیمه‌نامه برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است اجباری است.

بیمه شخص ثالث چیست؟

در بیمه شخص ثالث خودرو ، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید(که در اکثر بیمه‌نامه ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است).

پوشش‌های بیمه شخص ثالث را بشناسیم

تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می‌کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از  بیمه شخص ثالث خودرو به شمار می آید استفاده کند. ولی خسارات مالی راننده مقصر با چه بیمه‌ای جبران خواهد شد؟ بله راهکار پیشنهادی برای جبران این نوع خسارات، بیمه بدنه است.

نوع دیگر بیمه خودرو نیز  بیمه بدنه اتومبیل است.بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق‌بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه اختیاری بدنه، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه میکند.

انتخاب ارزانترین بیمه بدنه خودرو

بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین بیمه بدنه هستند. بهتر است به پوشش ها و خدمات ارائه شده نیز توجه داشته باشید. ارزان‌ترین بیمه بدنه خودروها بستگی به پوشش ها و خدمات ارائه دهنده در شرکت های بیمه ای مختلف دارد. ولی در کل اگر فقط هدف شما از خریدین بیمه ماشین ، بهره مندی از حداقل پوشش‌های بیمه‌ای است. می توانید از میان گرانترین و ارزانترین بیمه بدنه خودرو ، ارزانترین آن‌ها را انتخاب کنیدو با بهره‌گرفتن از تخفیفات بیمه، قیمتی فوق العاده را در خرید آنلاین بیمه بدنه ماشین  تجربه نمایید.

توصیه کارشناسان بیمه برای خرید بیمه بدنه اتومبیل

کارشناسان بیمه توصیه می‌کنند که شما ثبت نام خود را در یک شرکت بیمه ای بسیار معتبر و مورد اطمینانی ثبت کنید که خدمات و پوشش های بیمه‌ بدنه آن‌ها متناسب با نیاز و بودجه شما طراحی شده است و شما می‌توانید با انتخاب آن بهترین و مناسب ترین انتخاب را پیش رو داشته باشید. بنابراین صرف گرانترین بیمه یا ارزانترین بیمه بدنه  نباید ملاک اصلی خرید قرار بگیرد؛ بلکه به جای آن با مقایسه ای کلی میان هر یک از بیمه‌های مختلف بهتر است مناسب‌ترین بیمه بدنه را برای خود با توجه به بودجه و نوع نیاز به بیمه مورد نظر و خدمات و طرح‌های آن انتخاب کرد.

ارزان‌ترین بیمه خودرو یا گران‌ترین؟ کدام بیمه را در 1400 بخریم؟

خرید بیمه بدنه ماشین با توجه به شرایط شما

خرید بیمه‌نامه بدنه ماشین مناسب با توجه به نیاز شما

به طور کلی با توجه به اطلاعات و نکات آموزشی درج شده در سامانه‌های خرید اینترنتی بیمه و وجود مشاوران متخصص بیمه‌ای می توانید به درستی بیمه‌نامه وسیله نقلیه مناسب خود را خریداری نمایید. ضمن اینکه در این وب سایت‌ها  به راحتی قادر به بیمه کردن خود به صورت آنلاین خواهید بود و می توانید از استعلام وضعیت و حق بیمه ها و جدول بیمه های مختلف و مقایسه هر یک از آن ها با سایر شرکت های بیمه ای در این وب سایت اینترنتی مطلع گردید تا در نهایت بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

سامانه بیمه دات کام؛ سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه خودرو

سامانه بیمه دات کام را می توان یکی از بهترین و معتبرترین سامانه های خرید آنلاین بیمه خودرو در بین همتایان خود دانست. شما می توانید با ورود به این وب سایت اینترنتی به راحتی به استعلام و مقایسه شرکت های بیمه ای مختلف بپردازید. شما در نهایت با بررسی تمامی جوانب پیش رو می‌توانید به صورت آنلاین بیمه خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

انواع بیمه ها از جمله: بیمه شخص ثالث خودرو ، بیمه موتور، بدنه، کرونا، پزشکی – درمانی، مسافرتی، آتش سوزی و سایر بیمه های دیگر با اعمال تخفیف در بهترین و به صرفه ترین قیمت ها با ارائه کامل ترین پوشش ها در سامانه بیمه دات کام قابل خریداری و استفاده است تا شما با انتخاب هر یک از آن ها با توجه به نیاز خود بهترین بیمه خودرو را برای خود انتخاب نمایید.

برگرفته از : مجله بیمه دات کام (bimeh.com)

کد خبر: ۹۰٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha