۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
پروازهای فرودگاه بیرجند با کمبود مسافر رو به رو نیست/ بهبود وضعیت تأخیرها
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی:

پروازهای فرودگاه بیرجند با کمبود مسافر رو به رو نیست/ بهبود وضعیت تأخیرها

بیرجند- طهاسبی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه پروازهای فرودگاه بیرجند با کمبود مسافر رو به رو نیست، گفت: وضعیت تأخیر پروازهای فرودگاه بیرجند نسبت به سال قبل بهبود پیدا کرده است.

عظیم طهاسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تا چند ماه قبل به واسطه محدودیت‌های کرونایی بسیاری از پروازهای خراسان‌جنوبی با کمبود مسافر رو به رو بودند که زمینه تعطیلی پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی را به وجود می‌آورد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: خوشبختانه در حال حاضر با کاهش محدودیت‌های کرونایی و بعد از ماه مبارک رمضان پروازهای فرودگاه بیرجند و طبس با کمبود مسافر رو به رو نیست و از این نظر به روال قبل برگشته‌ایم.

طهماسبی افزود: همچنین از طرف دیگر با کمبود ناوگان برای نیاز مسافران نیز رو به رو نیستیم و در حقیقت تعداد پروازها و مسافران تقریبا برابر است.

وی با اشاره به اینکه در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی برای یک پرواز دیگر به سمت تهران از فرودگاه بیرجند هستیم، ادامه داد: اگر این پرواز برای صبح چهارشنبه باشد نیاز مردم خراسان‌جنوبی در زمینه پرواز به پایتخت رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشنامه ضرورت استفاده از ۶۰ درصد هواپیماها هنوز لازم الاجرا است، گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز هشت پرواز به مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند و طبس افزوده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی یادآورشد: در حال حاضر در مجموع ۲۶ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بیرجند و چهار پرواز رفت و برگشت نیز از فرودگاه طبس داریم.

طهماسبی در زمینه تأخیر پروازها نیز گفت: تأخیر پروازهای فرودگاه بیرجند و طبس نسبت به سال گذشته بسیار بهبود پیدا کرده است و در نهایت به نیم تا یک ساعت رسیده است.

کد خبر: ۹۰٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha