۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
 ۸۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی استان بوشهر ایجاد می‌شود
معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر:

۸۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی استان بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر - زرین‌فر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ایجاد ۸۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

سعید زرین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و با همه ظرفیت برای تحقق این مهم گام برمی‌داریم.

 وی افزود: گسترش واحدهای صنعتی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، موجبات پویایی اقتصادی و فعال شدن این واحدها می‌شود که نهایتاً به اشتغال پایدار منجر خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: سرکشی به واحدهای تولیدی و شناخت مشکلات و دغدغه‌های این واحدها مورد توجه و تاکید قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که مشکلات این واحدها به حداقل برسد.

 زرین‌فر بیان داشت: ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی به منظور تامین نیازهای این واحدها نیز در دستور کار قرار دارد و در یک سال اخیر در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام شد و در سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تحت عنوان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

حمایت از ۳۰ واحد صنعتی راکد و غیر فعال
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ار ایجاد ۸۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری حمایت از ۳۰ واحد صنعتی راکد و غیر فعال در استان هدف‌گذاری شده که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵۰ شغل جدید در این واحدها ایجاد شود.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۵۵۰ شغل جدید نیز در واحدهای صنعتی در دست اجرا در استان پیش‌بینی شده که مجموعا ۸۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد.

 زرین‌فر افرود: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار زیادی در حوزه اقتصادی و تولید است و برای فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات این واحدها همه توان خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۹۰٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha