۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
نصب نیوجرسی در آزاد راه زنجان به قزوین ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راهداری زنجان:

نصب نیوجرسی در آزاد راه زنجان به قزوین ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان گفت: نصب نیوجرسی در آزاد راه زنجان به قزوین تاکنون بیش از ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار داد نصب نیوجرسی ۴۸۰ میلیارد ریال است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به آزاد راه زنجان به تبریز اشاره کرد و گفت: این آزاد راه ۲۷۵ کیلومتر است که با مشارکت بانک های ملی، صادرات و رفاه کارگران  و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان احداث شده است و در سال جاری نصب نیوجرسی در این محور به جد دنبال خواهد شد. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت آزاد راه زنجان به تبریز با پیمانکار منعقد شد و در راستای ایمن سازی هم نصب نیوجرسی در دستور کار است و با قوت خوبی انجام می شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه روستایی و راه اصلی و فرعی دارد،گفت:از این میزان یک هزار و ۶۲۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، بزرگراه و آزادراه است.

علی اکبری از نصب نیوجرسی در آزادراه زنجان - قزوین خبرداد و گفت: این پروژه در راستای ارتقای ایمنی مسافران و رانندگان در این مسیر انجام می‌شود که ۱۱۰ کیلومتر قرارداد نصب بلوک‌های مفصلی در این مسیر منعقد شده و از اوایل سال ۹۸ تاکنون ۵۸ کیلومتر از این مسیر تکمیل شده است.

وی تاکید کرد: نصب نیوجرسی در آزاد راه زنجان به قزوین تاکنون بیش از ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار داد نصب نیوجرسی ۴۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، ابراز داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به ایمن سازی نقاط حادثه خیز  توجه جدی دارد و طی سالجاری با جدیت دنبال می شود.

کد خبر: ۹۰٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha