۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
تعریف و هدایت طرح‌های اقتصادی و عمرانی در استان سمنان توسط کارشناسان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان تاکید کرد؛

تعریف و هدایت طرح‌های اقتصادی و عمرانی در استان سمنان توسط کارشناسان

سمنان- مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان درباره کیفی‌سازی طرح‌های ارتقای تولید، گفت: تعریف و هدایت طرح‌های اقتصادی و عمرانی به طور عمده توسط کارشناسان دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

نادر مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره اجرای طرح‌های جهش تولید استان سمنان در سال ۱۴۰۰ و نگاه به گذشته در سال‌های قبل، تاکید کرد:  اجرای طرح‌های زیربنایی و اقتصادی جهش تولید استان سمنان در اوایل سال ۱۳۹۹ در دست اجرا قرار گرفت و براساس برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از این طرح ها تا پایان شهریور سال جاری می‌بایست به بهره برداری برسد.

وی افزود: اجرای طرح جهش تولید در استان سمنان تاثیر اقتصادی و توسعه‌ای خواهد داشت و با بررسی بازخوردها به طور قطع اجرای طرح‌های از این دست ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت استان سمنان تاکید کرد: دائما درصد پیشرفت طرح‌های جهش تولید از سوی این سازمان رصد خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به تکمیل این طرح اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

شریفی نژاد با بیان اینکه تعریف و هدایت طرح‌های اقتصادی و عمرانی به طور عمده توسط کارشناسان دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و بیشتر تصمیم‌گیری مدیران براساس دیدگاه‌های کارشناسان دستگاه‌ها است که برای تسریع در انجام دقیق طرح‌ها، بدنه کارشناسی در ادارات تقویت شود، گفت: توسط دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی ذی ربط کارشناس مربوط به طرح‌های جهش تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی معرفی شود.

کد خبر: ۹۰٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha