۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
عدم ثبات قیمت و افزایش بی رویه نرخ مواد اولیه بلای جان محصولات پلیمری
در نشست انجمن صنایع پلیمر استان همدان مطرح شد؛

عدم ثبات قیمت و افزایش بی رویه نرخ مواد اولیه بلای جان محصولات پلیمری

همدان - عدم ثبات قیمت ها و افزایش بی رویه نرخ مواد اولیه به عنوان بلای جان محصولات پلیمری دو موضوع اصلی مطرح شده در نشست انجمن صنایع پلیمر استان همدان بود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان همدان، نشست انجمن صنایع پلیمر استان همدان در خصوص افزایش بی رویه قیمت محصولات پتروشیمی و پلیمری با حضورحمیدرضا نجفی مسئول دبیرخانه کمیسیون ها، پرستو سبزی کارشناس تشکل های اقتصادی اتاق همدان و بهرام انجمنیان از متولیان ایجاد انجمن صنایع پلیمر استان همدان و برخی از فعالان این حوزه برگزار شد.

پرستو سبزی کارشناس تشکل های اقتصادی اتاق همدان در این نشست در خصوص ضرورت برگزاری مجمع صنایع پلیمر استان همدان تا ۲ ماه آینده صحبت و بر حضور اعضا انجمن در مجمع تاکید کرد.

بهرام انجمنیان از متولیان ایجاد انجمن صنایع پلیمر استان همدان نیز در این نشست نسبت به افزایش بی رویه قیمت محصولات پلیمری و پتروشیمی که موجب ویرانی و تعطیلی بسیاری از صنایع تبدیلی و پایین دستی پتروشیمی شده است ابراز گلایه کرد.

وی از اعضا و فعالین این حوزه  درخواست کرد با اتحاد و پیگیری های لازم از افزایش بی رویه قیمت جلوگیری کرده و خواستار ثبات قیمت در نرخ گذاری پایه این محصولات باشند.

کد خبر: ۹۰٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha