۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
افزایش قیمت لوازم‌یدکی چالش جدی رانندگان در استان سمنان/ ضرورت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش قیمت لوازم‌یدکی چالش جدی رانندگان در استان سمنان/ ضرورت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه افزایش قیمت لوازم‌یدکی معضل رانندگان است، گفت: مشکلات رانندگان استان با همراهی صنف در حال بررسی است‎.‎

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به مشکلات واحدهای ترابری و حمل‌ونقل، تأکید کرد: سعی کردیم با همکاری دو صنف انجمن رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مشکلات را بررسی و رفع کنی اما وامی که برای شرکت‌های حمل‌ونقل در زمان کرونا تصویب‌شده بود، پرداخت نشد.

وی بابیان اینکه گرفتن اجاره غرفه‌ها توسط شهرداری‌ها در زمان کرونا مشکل بزرگی است، افزود: قیمت لوازم‌یدکی افزایش پیداکرده است، هم‌اکنون به علت ویروس کرونا با کاهش مسافر مواجه هستیم و بسیاری از اتوبوس‌ها کالا جابه‌جا می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: دغدغه اصلی حمل‌ونقل در استان، نوسازی ناوگان است، ماشین‌آلات فرسوده شده و به همین دلیل ماشین‌آلات بومی استان ما در استان‌های هم‌جوار تردد می‌کنند و نمی‌توانند جابه‌جایی بار از بندرعباس و بند امام داشته باشند و در این زمان از ماشین‌های غیربومی استفاده می‌شود.

منصور کیایی بیان کرد:  برای جابه‌جایی بارهای صادراتی از پتانسیل بازاریاب استفاده می‌شود، باید بازاریاب‌ها شناسنامه‌دار بشوند تا قابل‌شناسایی باشند

کد خبر: ۹۰٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha