۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
هزینه‌های پستی مانعی بر سر راه فروش صنایع دستی
معاون صنایع دستی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

هزینه‌های پستی مانعی بر سر راه فروش صنایع دستی

بیرجند- عباس زاده، معاون صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: متأسفانه هزینه‌های پستی مانعی بر سر راه فروش صنایع دستی به وجود آورده است.

حسین عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: یکی از موانعی که بر سر راه صنعتگران صنایع دستی در بازاریابی و فروش محصولاتشان وجود دارد بحث هزینه‌های پستی است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: به عنوان مثال صنعتگر ما از طریق فضای مجازی و ...  با یک بازاریابی موفق مشتریانی از سایر شهرها و حتی کشورها برای محصولات خود جذب می‌کند اما زمان ارسال برای مشتری با هزینه هنگفت پستی به ویژه در ارسال محصولات به خارج از کشور رو به رو می‌شود.

عباس زاده ادامه‌داد: البته طبق بخشنامه هزینه پستی محصولات صنایع دستی بالای ۲۵ کیلو از ۳۵ درصد تخفیف برخوردار است که در ارسال محصولات به خارج از کشور گاه به این حجم می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه  این تخفیف ۳۵ درصدی نیز با رایزنی‌های معاون صنایع دستی وزارتخانه و متولیان پست از استان ما آغاز شد، گفت: البته اگر این تخفیف ۳۵ درصدی برای ارسال همه محصولات صنایع دستی بدون در نظر گرفتن حجم آن صورت گیرد، بسیار ارزشمند است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی یادآورشد: به همه صنعتگران صنایع دستی خراسان‌جنوبی تأکید کرده‌ایم که هزینه ارسال محصولات مثل همه کالاها بر عهده مشتری است و آنان نباید متقبل این هزینه شوند.

عباس زاده یادآورشد: در حال حاضر نمایشگاه‌های صنایع دستی به سمت نمایشگاه‌های آنلاین و مجازی پیش رفته است و در هفته صنایع دستی نیز یک نمایشگاه آنلاین خواهیم داشت.

کد خبر: ۹۰٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha