۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
مشکل انتقال سوابق بیمه‌ای روستاییان برطرف شد
معاون بیمه صندوق روستاییان و عشایر:

مشکل انتقال سوابق بیمه‌ای روستاییان برطرف شد

اردبیل- بهبهانی، معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: با موافقت شورای بیمه و رفاه انتقال سوابق بیمه‌ای از طریق صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به سایر بیمه‌ها مهیا شده است.

علی اخوان بهبهانی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: نه تنها انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق روستایی و عشایری به سایر بیمه‌ها برطرف شده بلکه برعکس این اتفاق نیز امکان‌پذیر است و مشمولان می‌توانند از سایر صندوق‌ها سوابق خود را به صندوق بیمه روستایی و عشایری منتقل کنند.

وی از ابلاغ دستورالعمل این نقل و انتقالات در سطح ملی و استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: با محوریت سازمان تأمین اجتماعی قرار شد تا مشکلات احتمالی در این زمینه برطرف شود.

معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به تنوع خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اشاره کرد و گفت: همکاران ما در استان‌ها در رویکردی متفاوت سعی دارند تا خدمات رضایت‌بخشی را به جامعه هدف ارائه کنند تا ساکنان مناطق روستایی و عشایری امید به زندگی و حیات آبرومند داشته باشند.

بهبهانی موفقیت‌های این صندوق را در کسب رضایتمندی جامعه هدف یادآور شد و افزود: هر چند با نقطه مطلوب فاصله داریم اما همه ساله در استان‌های مختلف به ویژه استان اردبیل اتفاقات مناسبی در حمایت از صندوق و مشمولان آن رخ می‌دهد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سطح کشور برای عضویت در صندوق بیمه‌ روستایی و عشایری شناسایی شدند که از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

بهبهانی پرداخت مستمری ماهانه برای ۱۳۰ هزار نفر را برای کشور یادآور شد و اضافه کرد: این افراد با دریافت مستمری به مبلغ مناسب نسبت به امرار معاش خود اقدام کرده و رضایت کاملی را از این رویکرد صندوق دارند.

معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیان کرد: این بیمه در ایام پیری و از کارافتادگی تا حد زیادی کارساز در مسیر زندگی روستاییان و عشایر است و از همین رو در ارتقا خدمتگزاری و گسترش فعالیت‌های این صندوق در استان‌ها تاکید جدی داریم.

کد خبر: ۹۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha