۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
وزیر نیرو باید در صحن مجلس پاسخگوی وضعیت قطعی مکرر برق باشد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

وزیر نیرو باید در صحن مجلس پاسخگوی وضعیت قطعی مکرر برق باشد

نیک زاد، نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بروجرد تصریح کرد: هفته آینده وزیر نیرو باید در صحن مجلس پاسخگوی قطعی مکرر برق در سراسر کشور باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه  ملت، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس به دلیل رأی مثبت به طرح مالیات بر عایدی سرمایه عنوان کرد: تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد است و امیدوارم این طرح زیرساخت حل مشکلات فعلی کشور را فراهم کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر نیرو باید در صحن مجلس طی ۲ – ۳ روز اخیر حاضر و پاسخگوی نمایندگان مجلس می‌شد، کدام موضوع از این مهمتر که امروز این قطعی برق زندگی مردم و تولیدکنندگان را دچار اختلال کرده و آسایش مردم را از بین برده است.

وی تصریح کرد: کسی نیست به این مسئولان بگوید آدم عاقل اگر مشکل منابع دارید، مشکل برنامه‌ریزی و اعلام زمان که ندارید! حداقل اعلام کنید برق چه زمانی قطع خواهد شد تا مردم بر اساس این برنامه زندگی خود را تنظیم کنند.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: جهت استحضار به وزیر نیرو عرض می‌کنم که هفته آینده ایشان باید در مجلس حاضر شوند.

کد خبر: ۹۰٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha