۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
رئیسی با فعالان بخش خصوصی گفت‌وگو می‌کند
به میزبانی اتاق ایران؛

رئیسی با فعالان بخش خصوصی گفت‌وگو می‌کند

رئیسی، کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، امروز با حضور در اتاق ایران برنامه‌های اقتصادی خود را تشریح می‌کند و فعالان بخش خصوصی هم دغدغه خود را مطرح خواهند کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، امروز (چهارشنبه) سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با فعالان اقتصادی بخش خصوصی گفت‌وگو می‌کند.

دبیرخانه سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون بستری فراهم کرده‌اند تا کاندیداهای ریاست‌جمهوری که علاقه‌مند به تشریح برنامه‌های خود در حوزه اقتصاد داخلی و بین‌المللی برای فعالان بخش خصوصی هستند، بتوانند دیدگاه‌های خود را بیان کنند و از نظرات بخش خصوصی مطلع شوند.

در این دوره دبیرخانه سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون، برگزاری این نشست‌ها را برنامه‌ریزی کرده است و اتاق ایران به‌عنوان میزبان جلسات کارشناسی با کاندیداها، شرایط را برای حضور فیزیکی و مجازی فعالان بخش خصوصی در نشست‌ها فراهم خواهد کرد.

سیدابراهیم رئیسی، اولین کاندیدای ریاست‌جمهوری است که امروز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن کشاورزی ایران، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در جمع فعالان اقتصادی بخش خصوصی تشریح می‌کند و از نزدیک با دغدغه‌ها و مطالبات بخش خصوصی آشنا خواهد شد.

در روزهای آینده برنامه سایر کاندیداها برای حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۹۰٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha