۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
۶۲۷ واحد مسکونی به محرومان ایلام واگذار شد
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

۶۲۷ واحد مسکونی به محرومان ایلام واگذار شد

ایلام- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۶۲۷ واحد از مجموع دو هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون واگذار و ۲۸۱ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن ایلام، حبیب الله محبی اظهار کرد: تاکنون پرونده ۲ هزار واحد به بانک‌های عامل استان معرفی شده که از این تعداد هزار و ۸۳۳ مورد عقد قرارداد شده است.

وی گفت: ۶۲۷ واحد از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون واگذار و ۲۸۱ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحدها در استان، افزود: عملیات پی کنی یک هزار و ۹۹۶ واحد انجام شده و هزار و ۹۹۶ واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

به‌گفته محبی برای هزار و ۹۹۶ واحد نیز پروانه رایگان صادر شده است.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات گفت: اعتبار مصوب تسهیلات هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: میزان اعتبار تسهیلات بلاعوض نیز ۶۰۰ میلیارد ریال است که تا کنون بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

کد خبر: ۹۰٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha