۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
روغن سرخ کردنی در مازندران کمیاب است
معاون صمت مازندران:

روغن سرخ کردنی در مازندران کمیاب است

ساری- معاون سازمان صمت مازندان با بیان اینکه در تامین روغن پخت و پز مشکلی نداریم، گفت: کمبود روغن سرخ کردنی در بازار وجود دارد.

ابراهیم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای روغن پخت و پز مشکلی نداریم، درباره کمبود روغن سرخ کردنی گفت: به دلیل افزایش قیمت روغن، شاهد کمبود روغن سرخ کردنی در استان هستیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده این کمبود رفع شود.

وی با عنوان اینکه ۸۰ درصد روغن از طریق واردات تامین می شود، به افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت اشاره کرد و افزود: این افزایش قیمت شامل محموله های قبلی روغن نمی شود و مراکز عرضه نیز باید قیمت های خریداری شده قبلی را با نرخ قبلی عرضه کنند.

وی با بیان اینکه هزینه های انرژی، کارگری و حمل و نقل در فرایند گرانی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: حقوق کارکنان، هزینه های انرژی مثل گاز و برق در تعیین قیمت گذاری ها تاثیر دارد و فاصله بین ابلاغ قیمت جدید سبب بروز برخی مشکلاتی می شود.

این مسئولان با بیان اینکه پیش بینی می شود از هفته آینده شاهد کمبود روغن نباشیم، گفت: افزایش قیمت منجر به کاهش در مصرف و خرید نیز خواهد شد.

یعقوبی تصریح کرد تلاش برای ثبات بازار روغن در استان ادامه دارد و همکاران و بازرسان با تخلفات در این بخش برخورد خواهند کرد.

کد خبر: ۹۰٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha