۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
طرح هادی در ۱۰۵ روستای زنجان تصویب و بازنگری شده است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

طرح هادی در ۱۰۵ روستای زنجان تصویب و بازنگری شده است

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته طرح هادی روستایی در ۱۰۵ روستای استان زنجان تصویب و بازنگری شده است.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان،رضا خواجه ای گفت: در طول یک سال گذشته طرح هادی روستایی در ۱۰۵ روستای استان تصویب و بازنگری شده است.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در سال گذشته در زمینه بررسی و تصویب طرح‌های هادی روستایی رتبه اول کشوری را کسب کرد. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طبق سرشماری سال ۹۵ طرح هادی برای ۷۰۵ روستا تهیه شده است، یادآور شد: میانگین تهیه طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح کشور ۹۷.۲ درصد و در استان زنجان ۹۹.۳ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و  برای ۵۹ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز طرح هادی تهیه شده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه با توجه به اتمام افق ۱۰ساله طرح هادی برای ۲۷۴ روستا بازنگری شده است، تصریح کرد: با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری ۲۹۱ روستا می‌باشد. 

وی با اشاره به اینکه تعداد اجرای طرح‌های هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۴۱۳ روستا می‌باشد، افزود: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۸.۲ درصد و در سطح کشور ۴۶.۲ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

کد خبر: ۹۰٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha