۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
برقراری فوری انشعاب برق واحدهای شهرک گلخانه ای «گنبد» ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

برقراری فوری انشعاب برق واحدهای شهرک گلخانه ای «گنبد» ملایر

همدان - آزادیخواه، نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت توسعه زیرساخت ها و امکانات شهرک ۶۸ هکتاری گلخانه‌ای «گنبد» خواستار برقراری فوری انشعاب برق واحدهای این شهرک شد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اولویت توسعه زیرساخت ها و امکانات شهرک ۶۸ هکتاری گلخانه ای «گنبد» و اخذ قولهای مساعد شرکت توزیع برق استان همدان در تامین برق مورد نیاز واحدهای قابل واگذاری در این شهرک، بر لزوم برقراری فوری ۶ فقره انشعاب برق به واحدهای آماده ساخت این شهرک تاکید کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه گفت: طی نامه ای مکتوب به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان موضوع درخواست برق برای واحدهای آماده ساخت این شهرک با توجه به ضرورت و قبل از احداث شبکه داخلی اعلام شد تا در اسرع وقت نسبت به واگذاری انشعاب به متقاضیان واحدهای گلخانه ای اقدام شود.

عضو هیئت رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس درخواست واگذاری انشعاب فوری به این واحدها را در راستای جذب ۴۶۴ میلیون تومان اعتبار توسط شرکت توزیع برق طی سال گذشته و همچنین صورت جلسه و طرح پروژه های مهم شهرستان ملایر با حضور استاندار همدان و معاونین وی در اوایل سالجاری عنوان کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه آینده کشور در حوزه زراعت کشت گلخانه‌ای روشن است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات و یارانه خوبی در این حوزه به متقاضیان می‌دهد و دانش‌آموختگان بخش کشاورزی می‌توانند از این یارانه‌ای که دولت در نظر گرفته، استفاده کنند.

کد خبر: ۹۰٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha