۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
ضرورت تامین زیرساخت شهرک های صنعتی و گلخانه ای در همدان/ ۳۵۳ طرح بزرگ در دست اجرا است
معاون استاندار همدان خواستار شد:

ضرورت تامین زیرساخت شهرک های صنعتی و گلخانه ای در همدان/ ۳۵۳ طرح بزرگ در دست اجرا است

همدان - پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خواستار توجه به زیرساخت های شهرک های صنعتی و گلخانه ای همدان شد.

ظاهر پورمجاهد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حوزه شهرک های صنعتی و گلخانه ای در استان همدان اقدامات مناسبی را شاهد هستیم، اظهار کرد: در راستای پیش روی سریع این طرح ها نیازمند توجه ویژه به شهرک های صنعتی و گلخانه ای هستیم و باید به تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی و گلخانه ای همدان توجه ویژه ای شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه شهرک گلخانه ای روستای گنبد ملایر برای تامین برق به هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: این شهرک در زمینه گازرسانی اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان نیاز دارد.

پورمجاهد با اشاره به صحبت های رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان در خصوص اجرای طرح فراز نیز مطرح کرد:  با توجه به این صحبت ها نگران هستیم که از سند راهبردی و عملیاتی سه ساله استان همدان عقب نیفتیم و بر همین اساس توجه به این طرح در شورای برنامه ریزی استان ضروری است.

وی در ادامه گفتگو به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع موانع تولید در سطح استان همدان اشاره کرد و گفت: هفته ای دو جلسه در خصوص تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: در خواست های ثبت شده متقاضیان در سامانه به دستگاه مربوطه ابلاغ می شود و موضوع، وارد ستاد تسهیل استان همدان خواهد شد.

پورمجاهد با بیان اینکه سازمان صمت نیز در قالب مرکز شبانه‌روزی اقداماتی را ارائه می‌دهد، از فعالیت این مرکز از ساعت هشت صبح تا هشت شب خبر داد و گفت: طی این مدت تمامی مشکلات ارائه شده واحدهای تولیدی و صنعتی ضبط و در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

باید کنار واحدهای تولیدی استان باشیم چراکه هم اکنون قریب به ۱۰۰ طرح و پروژه اثرگذار در استان همدان ثبت و شناسایی شده است

وی با بیان اینکه خواستار تسریع در کارها هستیم، عنوان کرد: نیاز است تا مداوم کنار واحدهای تولیدی استان همدان باشیم چراکه هم اکنون قریب به ۱۰۰ طرح و پروژه اثرگذار در استان همدان ثبت و شناسایی شده است.

پورمجاهد با بیان اینکه بالغ بر ۳۵۳ طرح در شهرک های صنعتی استان همدان در مرحله انتهایی و نصب ماشین آلات است، افزود: حتی اگر نیمی از این طرح ها هم به نتیجه برسد، ۱۵۰ طرح بزرگ و اثرگذار را تا پایان سال به بهره برداری خواهیم رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه باید تمامی انرژی‌ها از سوی مسئولین استانی هم راستا باشد، گفت: باید تلاش در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی هم جهت و در این مسیر قدم برداشت.

کد خبر: ۹۰٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha