۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شهرک تخصصی مصالح ساختمانی قطعات بتنی در خدابنده ایجاد می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

شهرک تخصصی مصالح ساختمانی قطعات بتنی در خدابنده ایجاد می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان از ایجاد شهرک صنفی پوشاک و شهرک تخصصی مصالح ساختمانی قطعات بتنی در خدابنده خبر داد و گفت: توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق محروم استان دنبال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری از ایجاد شهرک صنفی پوشاک و شهرک تخصصی مصالح ساختمانی قطعات بتنی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق محروم استان زنجان طی سالجاری مورد تاکید و توجه قرار گرفته است. 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده نیز از مناطق محروم استان است ایجاد شهرک‌های تخصصی در این منطقه ضروری است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: با توجه به پتانسیل خوب این شهرستان در تولید پوشاک مقرر شد با ایجاد شهرک صنفی شاهد تجمیع واحدهای کارگاهی در محلی خارج از شهر باشیم.

فغفوری تاکید کرد: واحدهای نیمه صنعتی و کارگاهی می‌توانند با استقرار در این شهرک از طریق اداره کل استاندارد و یا اداره ثبت برندها، برند مربوطه را ثبت و فعالیت نمایند.

وی در خصوص ایجاد شهرک تخصصی مصالح ساختمانی در شهرستان خدابنده گفت: وجود واحدهای متعدد تولید قطعات بتنی در خدابنده و نیز ذخایر معدنی در این رابطه زمینه ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مصالح ساختمانی را در این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه با اختصاص ۴۰ هکتار زمین ایجاد شهرک اختصاصی پوشاک خارج از محدوده شهر خدابنده پیگیری می‌شود و به زودی محقق می‌شود، ابراز داشت: واحدهای موجود در شهرستان خدابنده همچون سرنگ سازی و آریا رنگ نیز طرح‌های توسعه‌ای خوبی در دست اقدام دارند که طی ماههای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

فغفوری با بیان اینکه برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان خدابنده حمایت لازم را خواهیم داشت، تصریح کرد: در کنار سرمایه گذاران جدید نیز حضور خواهیم داشت تا توسعه اقتصادی در این منطقه محقق شود.

وی از سرمایه گذاری تجهیزات پزشکی در شهرستان خدابنده خبر داد و ابراز داشت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای فاز اول این طرح صنعتی سه میلیون دلار با اشتغالزایی ۷۰ نفر می باشد که پیش بینی شده در فازهای بعدی میزان اشتغالزایی این طرح تا ۷۰۰ نفر افزایش یابد.

کد خبر: ۹۰٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha