۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
تلاش مجلس برای خانه دار کردن کارگران| خُرد شدن استخوان محرومان زیر فشار گرانی مسکن
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

تلاش مجلس برای خانه دار کردن کارگران| خُرد شدن استخوان محرومان زیر فشار گرانی مسکن

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تامین مسکن کارگران، کمیسیون عمران این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، البرز حسینی با اشاره به لزوم توجه به مسکن کارگران و اقشار آسیب پذیر فاقد مسکن گفت: در سال‌های اخیر رشد سرسام‌آوری را درحوزه مسکن، شاهد بودیم که فشار مضاعفی به مردم، به ویژه اقشار کم درآمد وارد کرد به نحوی که امروز رقم قابل توجهی از درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تامین مسکن کارگران، افزود: با توجه به اهمیت تامین خانه برای اقشار فاقد مسکن به ویژه محرومان و کارگران و همچنین تاکید مقام معظم رهبری به این مهم، کمیسیون عمران مجلس نیز موضوع مربوطه را با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، کنترل بازار مسکن و تامین خانه برای نیازمندان بود. در همین راستا علاوه بر طرح جهش تولید و و تامین مسکن، نمایندگان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز توجه ویژه به مسکن محرومان داشته اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه کارگران نقش بسزایی در تولید و توسعه کشور دارند، تامین نیازهای اولیه آنها به ویژه مسکن جزء مسائل اولویت‌داری است که باید مورد توجه قرار بگیرد. لذا پیرو بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تامین مسکن کارگران، کمیسیون عمران این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد تا با کمک کارشناسان و مسئولان دولتی در زمینه تامین مسکن کارگران به ویژه افراد فاقد خانه، تصمیم مناسبی گرفته شود.

کد خبر: ۹۰٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha