۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
بانکها با تامین سرمایه در گردش به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی همدان کمک کنند
معاون استاندار همدان:

بانکها با تامین سرمایه در گردش به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی همدان کمک کنند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های استان با تولیدکنندگان، گفت: بانکها با تامین سرمایه در گردش به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی همدان کمک کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان؛ ظاهر پورمجاهد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: با افزایش قیمت مواد اولیه صنایع نیازمند تامین سرمایه در گردش بیشتری هستند و بانک‌ها باید فضا را برای استمرا فعالیت و توسعه واحدهای تولیدی فراهم آورند.

وی عنوان کرد: شعار امسال تکلیف همه مدیران را به طور کامل روشن و مشخص کرده و بانک‌ها نیز باید روحیه مانع زدایی و پشتیبانی را در خود تقویت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: البته برای تقویت منابع مالی بانک‌ها نیز تلاش می‌کنیم تا از مسیرهای دیگر مانند بورس، بنیاد برکت، ستاد فرمان امام(ره) و دیگر هلدینگ‌های مالی کشور سیستم بانکی استان همدان را تقویت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد تسهیل برای گره گشایی از واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و معدن، گفت: بخش بزرگی از مشکلات این حوزه ناشی از عملکرد بانک‌هاست که با حمایت اعضای ستاد راهکارهای لازم برای رفع مشکلات، ارائه و مصوب می شود.

پورمجاهد با بیان اینکه اگر بانکها مصوبه های فوق را اجرا نکنند موضوع به هیئت خبرگان بانکی برای رسیدگی ارجاع می شود، افزود: اعضای این هیئت از سوی رئیس کل بانک مرکزی حکم دارند و تصمیم آنها برای مجموعه بانک‌ها لازم الاجرا است.
 

کد خبر: ۹۰٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha